Mihin pitää ilmoittaa, jos törmää agressiiviseen varikseen?Tällainen hyökkäsi minun kimppuun ja näin kuinka se jotain naisparkaakin kiusasi. Mihin tällaisista "siivekkäistä terroristeista" voisi ilmoittaa näin viikonloppuaikaan? Katsoin birdlife suomen sivuilta yhteystietoja, mutta toimisto on auki vain arkisin.
Mihin ilmoitus
agressiivisesta variksesta
1
395
Vastaukset
- -M-
Pesimäaikaan kun poikaset ovat juuri lähteneet pesästä on linnuille ihan luonnollista käytöstä puolustaa jälkeläisiään (varmasti itsekin riehaantuisit jos joku susi tai karhu tai huumeveikko pyörisi oman tenavasi lähistöllä). Ei moisesta mitään syytä ole kenellekkään ilmoitella, kierrät vaan itse muutaman päivän toista reittiä ja ajan kanssa ongelma poistuu itsestään. Onkos tämä nyt hupimielessä kirjoitettu juttu vai ovatko ihmiset jo oikeasti niin luonnosta vieraantuneita etteivät moista tajua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076