Nickilliset tai nimimerkittömät!
Mitä se on jos txt -viestillä toisen jättää..
Onko se puuhaa luuserin vai koviksen, vai mitä :(
Älkää jättäkö!
17
2164
Vastaukset
- ja osa jää asemalle...
Niitä kun on sellaisiakin tyyppejä jotka eivät vaivaudu vastaamaan tekstiviestiin. Ja lupaavat lähettää sähköpostia jota eivät koskaan lähetä.
- jpntar
jos vain jaksaa olla siinä...:/..
Mutta eipä tulisi mieleenikään tehdä tuota. Helppoa kyllä, mutta vastuutonta.
Hymy sulle :).. miehen??? Mitähän ilmaisua naisesta käytetään...
Ei vastuuta tai oikeaa tunnetta?- Laahustava
Mitä sait itse kokea oli rakkautta eikä muuta,Mut hän vasta opiskelee rakkautta missä voi jättää kaiken muun mikä on hänelle tärkeää ja luottaa siihen mitä kaiken kattavaa luo rakkaus...siis ei ole vielä oppinut itseään rakastamaan ja jos sitä ei ole oppinut niin on vaikeaa hyväksyä toiseltä täydellistä rakkautta koska pelkää menettävänsä sen vähänkin minkä hallitsee.Ei ole olemassa pientä tai iso rakkautta vaan pelkästään rakkaus joka on kaiken kattavaa
- ilman viestiä!
kerjäämällä sain tiedon! Onko Sanin nyt saanut vastauksen?
- nykyaikaa
Miksi siitä pitää tehdä niin suuri haloo.
Saman asianhan se ajaa, kun ennenvanhaan lähetetyt erokirjeetkin.
Ja on kuitenkin ilmoitettu toiselle osapuolelle että juttu on ohi.
Miksi asiaa pitäisi pitkittää jos suhde ei toimi.
Pahempaahan on, olla ilmoittamatta mitään ja jättää toinen epätietoisuuteen ja turhiin toiveisiin. Sellaistahan myös paljon tapahtuu.
Ymmärtäisin tälläiset kyselyt 17 ja 22 palstalla... - raukkamaista
pelkuruutta.
Ei tarvitse silmästä silmään kokea toisen reaktioita.
Vain raukkamainen ihminen toimii niin että jättää toisen tekstiviestillä. - LiiMi
Jos ei kantti riitä kasvotusten "jättämään" kumppania niin se on kesken kasvusen, epävarman luuserin puuhaa.
- sandman
Sellaiselta ihmiseltä puuttuu jotain toisesta välittämisen peruskalliosta. Kaikki materialistuu ja esineellistyy mutta kyllä kestävät, mukavat ja toisen huomioon ottavat suhteet (niin hyvässä kuin "pahassa")on pystyttävä puhumaan kasvotusten avoimesti ja kiertelemättä.
Kukaan ei halua tulla hyljätyksi ja vähiten rakastamansa henkilön toimesta ja vielä koneellisen kylmästi. - F-i-a
sanon minä.
- mieroi
aika mitätön ihmínen semmonen joka niin tekee mutta taitaa olla tätä nykyaikaa joten vanhassa vara parempi.
Haluaisin ehdottomasti tulla jätetyksi tekstiviestillä tai sähköpostilla. En halua että toinen näkee sen tuskan mitä tuo viesti mahdollisesti synnyttää. Haluan purkaa pettymyksen tunteet yksikseni ihan rauhassa. Kun tunteet on tasoittuneet ja päiviä on kulunut muutama, sen jälkeen voidaan tavata ja keskustella asiallisesti.
Mitään dramaattista kohtausta en järjestä vaikka eroilmoitus annetaankin kasvotusten, en vain halua että toinen näkee sen surun, murheen ja kyyneleet, koska niiltä tuskin voi välttyä. Siitä johtuen eroilmoitusta en halua kasvotusten enkä puhelimitse!
Asia on ihan toinen jos asutaan yhdessä. Silloin kai ei auta muu kuin keskustella ensimmäiseksi kasvotusten.- blackwomans
mun mielestä ihmisellä joka on luopumassa (pari)-suhteesta pitää olla siitä pokkaa sanoa se suoraan vasten kasvoja.Usein se satuttaa,mutta on paljon reilumpaa toista ihmistä kohtaan.
Rakkauden loppuminen satuttaa aina,kuitenkaan ihmisten pitäisi olla sen verran järkeviä että on todella sitä (Munaa) käsitellä asia kasvotusten.
Tekstarit ym postit ,kertoo ihmisen omasta epävarmuudesta,ei uskalleta sanoa päin pläsiä.
Mitä jos kyynelet alkavat valua pitkin poskia,(kädet tärisevät,)mitä se jätetty minusta ajattelee.
Valukoon ne kyyneleet,nehän on merkkinä siitä.että jättäjäkin omistaa tunteita.
Tärisköön ne kädet ..ei mitään väliä.
Mun mielestä reilun ihmisen merkki on suoraan sanominen.
Satuttaahan se paljon,kuitenkin ihmisiä me ollaan eikä mitään masiinoita kuten esim puhelin on. ..sitä kenenkään kohdalle toivoisi, koska olen
nähnyt aika läheltä, miten sen voi satuttaa,
ja pitkään.. :(
Jos joku itse niin haluaa itseään kohdeltavan,
se on sitte eri juttu..kuitenkaan siitä miksikään muutu tjn
eli ei wäliä miten tulen jätetyksi :=)- Joku tietää kuka
Mutta jos joku jättää ensin epätietoisuuteen määräämättömäksi ajaksi, kuukausiksi, vaihtaa omavaltaisesti suunnitelmia koko ajan. Kuka jaksaa? Ei vakautta, vain levottomuutta.
- (.)Y(.)
Kaikista pahin tapa, jättää toinen
raukkamaisesti.. kun omat rahkeet,
ei muuhunkaan riitä?.. :(
Rehellinen & reilu ihminen,
toimii face to face.. :)))))
Jää jotain, mitä toisessa voi arvostaa.. :)
Textarilla.. menettää senkin.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768