No niin. Krapulapäivänä erehdyin tilaamaan kotiinkuljetuksena kebabit.. Toimitusaika kuulemma 30-60min. Odottelin kaksi tuntia kunnes soittelin takaisin.
Lupasivat soitella kuljettajalle, joka ottaisi yhteyttä. Tietenkään ei ottanut. Seuraavaksi selitys oli, että poliisi oli pysäyttänyt kuljettajan ja siksi viivästys. Olisi kuulemma 10 minuutin päästä ovella. No, en tiedä olisinko tässä vaiheessa edes halunnut 2,5h matkalla ollutta kebabia. Mutta ei huolta sillä mitään kebabia ei loppujen lopuksi paikalle tullut, vaikka koko iltapäivän soittelin.
Jälkeenpäin käsitin krapulan sumentamilla aivoillani senkin, että ne ei aluksi edes kysynyt kuka minä olen. Ja koska niillä on lankapuhelin, niin ne ei edes näe mun numeroa. Eli koko homma tais olla jotain ihmeellistä haista-vittua.
Että jos kaipaatte kunnon vanhan ajan nöyryytystä niin tuolta Leppävaaran Pizza Cornarista voi kysellä. Omalla kohdallani toimi ainakin hyvin.
p.s. Mita mita mita sinä sanoa?
Pizza Cornar Leppävaara
se hjyvä hjyvä pizza on
1
542
Vastaukset
- Kornari
Kornari vissii lopettannu ? Tilalle tullu joku ghetto mesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096