oisiko tietoa

vuosi 85

Muistan lapsena, kun naapurillamme oli eräs vhs, joka oli meillä usesti lainassa koska tykkäsimme veljien kanssa siitä tosi paljon. Olisiko ollut 90luvun puolivälissä tai jotain..

Elokuva/sarjan osa (?) oli siis jotain japanilasityylistä tuotantoa, suuret silmät jne.. Siinä oli outo perhe. Jossa ei muistaakseni ollut äitiä ollenkaan, mutta perheen poika oli ainakin pääosassa ohjelmassa.

He muutivat uudelle paikkakunnalle ja heillä oli jotain ihme voimia.. en yhtään muista et mitä.. oisko ollut että jos suuttuvat niin jotain tapahtuu..

Uudessa koulussa tämä poika sitten tapasin tosi kauniin tumman tytön, joka harrasti telinvoimistelua ja oli kauhee raggari. Ne ihastuivat toisiinsa. Se poika tais pelastaa sellaisen pikkulapsen hukkumasta kun se lapsi tippui sillalta kun ne oli treffeillä tms.. muuta en muista..

Muistaisko joku muu tällaista..

2

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nosseli

Mietin tuossa kun sanoit että niillä oli jotain ihme voimia, niin kyseessä elokuva "Super perhe". Tätä piirrettyä on julkaistu vain kahdella vhs kasetilla ja minä olen joskus serkkujeni tykönä katsonut super perhe 2:sta.

Leffan kannen näet täältä

http://koti.phnet.fi/otaku/historia/animejulkaisut.html

Sieltä löytää myös muita anime julkaisuja ja tietoja niistä, että jos en osunut oikeaan, voit löytää sieltä oikean

• alkup..

se on just tuo.. mahtavaa.. kiitos sinulle kovasti. nyt vain metsästämään kyseistä videota..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1841
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1611
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1599
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1559
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      82
      1476
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1269
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      283
      1259
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1100
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe