tässä mies joka jaka kansan mielipiteen kahtia....joko hää on vihattu tai tykätty...mut helkutin kova jätkä tossa painissa ainaki...=:0)))))))))))))))))))))))))))))))
http://www.youtube.com/watch?v=xwOyUNeHiMk&mode=related&search=
Tuli tosta painista mieleen..!!!!
15
424
Vastaukset
- blondi..
oli ihan yhen ex-kanssanedustajan näköne...?
- Alien-8
oli tuo Undertaker...Olen kuulemma melkein yhtä ruman näköinen,paitsi tatskoja on vähemmän;=))))
Pituuttakin mulla on vain 185cm:))
http://www.wrestlingalert.com/esittelyt/undertaker.php- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
teikkeri saa runetin pöksyt pyörimään....=;0)))))
Taitaa Brune tykätä machomiehistä;=))Nii oikke:))
Teikkeri ei todellakaan ole mikää lässyttävä mammanpoika,vaan raavas karju siitä rankimmasta päästä... Alien-8 kirjoitti:
Teikkeri ei todellakaan ole mikää lässyttävä mammanpoika,vaan raavas karju siitä rankimmasta päästä...lässyn lässyn miehistä juu en tyksi....=;0))))
- buk
Alien-8 kirjoitti:
Teikkeri ei todellakaan ole mikää lässyttävä mammanpoika,vaan raavas karju siitä rankimmasta päästä...yksi androgynihtävä semimeikattu herkkupeppuäijänköriläs mahtuis...?
- Alien-8
buk kirjoitti:
yksi androgynihtävä semimeikattu herkkupeppuäijänköriläs mahtuis...?
mutta korkokengät ja käsilaukut on jätettävä kehän ulkopuolelle..
- buk
Alien-8 kirjoitti:
mutta korkokengät ja käsilaukut on jätettävä kehän ulkopuolelle..
matsi niillä ratkee.. vai ratkeeko :-))
buk kirjoitti:
matsi niillä ratkee.. vai ratkeeko :-))
käsilaukkuu kantsi jättää ulkopuolelle...sil on hyvä livauttaa vastustajaa.....ai nouuu....=;0))))) kokemusta nääs.....
- buk
BBrunetti kirjoitti:
käsilaukkuu kantsi jättää ulkopuolelle...sil on hyvä livauttaa vastustajaa.....ai nouuu....=;0))))) kokemusta nääs.....
jotta se on kielletty säännöissä.. ja jos on niin sit sen voi piilottaa hanskaan ja hakata pöljänä...:-))
buk kirjoitti:
jotta se on kielletty säännöissä.. ja jos on niin sit sen voi piilottaa hanskaan ja hakata pöljänä...:-))
niil kehissä tuolista tikapuihin lähtien..nii eiköhä yks käsilaukku*tiili sisällä...* kehään mahdu....=;0)))))
- buk
BBrunetti kirjoitti:
niil kehissä tuolista tikapuihin lähtien..nii eiköhä yks käsilaukku*tiili sisällä...* kehään mahdu....=;0)))))
mut ei sit lekasoraharkkoa okei :-)))
buk kirjoitti:
mut ei sit lekasoraharkkoa okei :-)))
*viheltelee...* pien tiiliskivi vaan....=;0))
jäbä on aito huuhaamies...heh....=:0)))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184