Älkää langetko

Karvas kokemus

Entisenä Canal Digital tilaajaana langesimme Viasatiin halvempien hintojen takia. Kun yrität saada asioihin jotain tolkkua, vastaa virolainen, joka ei loppujen lopuksi ymmmärrä tai halua ymmärtää mitään. "mahtava" kanava tarjonta, joka tarkoittaa, että useita kanavia päälleikkäin, alkamisajankohta vain määrää mikä kanava tulee!
Muuttavat myös laskutusta kuten haluavat eli yhden kuukauden laskun sijasta saattaa tulla kerralla kahden kuukauden lasku ilman mitään aikaisempaa ilmoitusta.
Suosittelen lämpimästi, että harkitsette Canal Digitalia, vaikka ehkä kalliimpi, mutta komemustemme perusteella luotettavampi ja laskutukselle löytyy kuitenkin jotain perustaa.

3

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kruti

Ei ollut kovin myönteinen kokemus. Kun asiakaspalvelussa saada tolkkua joistakin jutuista,ei siitä tullut mitään. Lopuksi asiakasneuvoja sanoi, että "näin meidän on käsketty sanoa". Kun lopetin sopimuksen, asiakaspalvelussa jankattiin, että kuka muuttaa asuntoon minun jälkeeni ja enkö siirtää sopimustani uudelle asukkaalle. Suosittelen canal digitalia, jossa palvelu pelaa ja ohjelma on ihan yhtä monipuolista ellei monipuolisempaakin.

• myös täällä

Olin vuosikausia Canal Digitalin asiakas, vaihdoin tammikuussa Viasatiin ja nyt olen taas tilannut Canal Digitalin. Viasatin sopimuksen päätyttyä, en sitä enää uusi. Samoja kokemuksia, kuin edellä mainitut. Asiakaspalvelu ei pelaa...tekstityksessä jatkuvia ongelmia, laskutukset tulee miten sattuu. Todellakin, lausahdus asiakaspalvelijoiden suusta: "näin meidän on käsketty sanoa", on minullekin enemmän, kuin tuttu. Ts. todella huonosti Viasatin porukka hoitavat asiansa. Canal Digitalin kanssa ei ole ollut ongelmia.

• ainakin
        myös täällä kirjoitti:

Olin vuosikausia Canal Digitalin asiakas, vaihdoin tammikuussa Viasatiin ja nyt olen taas tilannut Canal Digitalin. Viasatin sopimuksen päätyttyä, en sitä enää uusi. Samoja kokemuksia, kuin edellä mainitut. Asiakaspalvelu ei pelaa...tekstityksessä jatkuvia ongelmia, laskutukset tulee miten sattuu. Todellakin, lausahdus asiakaspalvelijoiden suusta: "näin meidän on käsketty sanoa", on minullekin enemmän, kuin tuttu. Ts. todella huonosti Viasatin porukka hoitavat asiansa. Canal Digitalin kanssa ei ole ollut ongelmia.

hyvin toimiva viasat,ei mitään ongelmia laskutuksesta kun maksaa kerralla vuoden niin ei pääse laskut muuttumaan...tekstitysongelmat oli ainoastaan boksista johtuvaa,hiukan laadukkaampi toiminut moitteetta.Taitaa olla canaalin miehet asialla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7445
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2313
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe