...pelastanut ikinä jotakin eläintä, joka on ollut pulassa?
Mä oon pelastanut yhden linnun (ei oo lemmikkilintu) joka jäi meidän marjapuskan verkkoon kiinni, kun mä sit huomasin sen niin menin ottamaan sen varovasti irti ja päästin sen lentoon.
Ootteko te...
4
163
Vastaukset
- mehiläinen
mä pelastin kerran tieltä mehiläisen joka oli kääntynyt väärinpäin. eka mä ajattelin et se pääsee ittekkin ylös ja sit mä menin sisälle mut sit se rupes vaivaan mua kun mä en kääntänyt sitä. menin kattoon oliko se jo lähtenyt mut siinä se vieläkin yritti päästä ylös. mua pelotti kääntää se ympäri mut sit mä ajattelin et kyl se pitää pelastaa ja sit mä käänsin sen. sit se lähti ilosesti lentoon.
kerran mä luulin yhtä mehiläistä kuolleeks ja hautasin sen kukkien alle mut aamulla se oli niitten kukkien päällä syömässä niitä kukkia et sekin oli sellanen pikku pelastus... - Timantti
Olen pelastanut lintuja, jotka ovat lentäneet meille sisälle muutaman kerran. Eivätkös linnut muuten olekkin suloisen tuntuisia?
Ötököitä olen pelastellut aika monista kiipeleistä...
Sammakoita olen joskus jostain saavista nostellut, kun sinne olivat loikkineet..
Sisiliskoja ja myyriä, päästäisiä& hiiriä olen koiran kynsistä pelastellut ja viimeisenä, muttein vähäisimpänä kaloja verkoista! Kinuan aina verkosta jonkun kalan ja päästän sen sitten vapaaksi...(tiedän, vähän outo tapa...;)) Kerran vein iskältä aika kookkaan lahnan... Pistin sen haavin ja lilluttelin siinä sitten vedessä... Aluksi se kellahti aina selälleen, mutta kun pidin sitä pystyssä, se pysyi pian "vain" kyljellään. Lopulta se sitten pysyi ihan omin voimin pystyssä, ja päästin sen menemään.. Yli tunti siinä meni ja paikat oli vähän puutuneet, kun laiturilla olin istuskellut, mutta oli se vaivan arvoista!:)- ,,,,
Käytiin pilkillä ja laitettiin kotona sitten ne pilkillä saadut kalat isoon lampeen jossa ne nyt ui!
Ja ollaan muuten pelastettu monia koiria..olllaan löydetty tieltä ja toimitettu poliisin kautta takaisin omistajilleen. Pari lintuu oon pelstanu esin pääskysen jolla oli jotain vitun tahnaa siipien välissä(outoa) no mä otin tahnan pois ja päästin linnun lentoon :)
- huuu
Vai että oikein pelastit?Hah.."pelastit" sen verkoista mitkä itse olitte ripustaneet tappamista varten..ääliö!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096