Ootteko te...

Jenni

...pelastanut ikinä jotakin eläintä, joka on ollut pulassa?
Mä oon pelastanut yhden linnun (ei oo lemmikkilintu) joka jäi meidän marjapuskan verkkoon kiinni, kun mä sit huomasin sen niin menin ottamaan sen varovasti irti ja päästin sen lentoon.

4

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehiläinen

mä pelastin kerran tieltä mehiläisen joka oli kääntynyt väärinpäin. eka mä ajattelin et se pääsee ittekkin ylös ja sit mä menin sisälle mut sit se rupes vaivaan mua kun mä en kääntänyt sitä. menin kattoon oliko se jo lähtenyt mut siinä se vieläkin yritti päästä ylös. mua pelotti kääntää se ympäri mut sit mä ajattelin et kyl se pitää pelastaa ja sit mä käänsin sen. sit se lähti ilosesti lentoon.
      kerran mä luulin yhtä mehiläistä kuolleeks ja hautasin sen kukkien alle mut aamulla se oli niitten kukkien päällä syömässä niitä kukkia et sekin oli sellanen pikku pelastus...

• Timantti

Olen pelastanut lintuja, jotka ovat lentäneet meille sisälle muutaman kerran. Eivätkös linnut muuten olekkin suloisen tuntuisia?
      Ötököitä olen pelastellut aika monista kiipeleistä...
      Sammakoita olen joskus jostain saavista nostellut, kun sinne olivat loikkineet..
      Sisiliskoja ja myyriä, päästäisiä& hiiriä olen koiran kynsistä pelastellut ja viimeisenä, muttein vähäisimpänä kaloja verkoista! Kinuan aina verkosta jonkun kalan ja päästän sen sitten vapaaksi...(tiedän, vähän outo tapa...;)) Kerran vein iskältä aika kookkaan lahnan... Pistin sen haavin ja lilluttelin siinä sitten vedessä... Aluksi se kellahti aina selälleen, mutta kun pidin sitä pystyssä, se pysyi pian "vain" kyljellään. Lopulta se sitten pysyi ihan omin voimin pystyssä, ja päästin sen menemään.. Yli tunti siinä meni ja paikat oli vähän puutuneet, kun laiturilla olin istuskellut, mutta oli se vaivan arvoista!:)

• ,,,,

Käytiin pilkillä ja laitettiin kotona sitten ne pilkillä saadut kalat isoon lampeen jossa ne nyt ui!

Ja ollaan muuten pelastettu monia koiria..olllaan löydetty tieltä ja toimitettu poliisin kautta takaisin omistajilleen. Pari lintuu oon pelstanu esin pääskysen jolla oli jotain vitun tahnaa siipien välissä(outoa) no mä otin tahnan pois ja päästin linnun lentoon :)

• huuu

Vai että oikein pelastit?Hah.."pelastit" sen verkoista mitkä itse olitte ripustaneet tappamista varten..ääliö!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe