lami ja unottemuus

syysprinsessa

Lamictal aiheuttaa minulle unettomuutta. Aikaisemmin jouduin jopa käyttämään unilääkkeitä. Ny oon jonkin ajan syönyt Klotryptila 1-1 1/2 tablettia. Se on onneksi auttanut melko hyvin.

Onko muut huomannu samaa?

Toivottavasti ku lami-annosta nostetaan tule unettomia öitä.

Onko täällä ketään,joka syö pelkästään Lamictalia?

6

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kxtaawi

ku lami annosta nostetaan nostetaan tulee unettomia öitä?

eikö ne ole haitaksi sinulle?

----------------

Olen huomannut lamin aiheuttavan myöskin unettomat yöt, ei haittaa, pidän lyhyistä unista,
      tuntuu kuin olisi elämää enemmän :)))

• tyttö -85

Minä syön Lamictalia pelkästään... no, en mä kyllä oo huomannu, että tulis oikiasti unettomia öitä... Tai lasketaanko semmosta, että su-ma yö on aina "resunen", kun on viikonloppuna ollut vähän eri rytmi..
      Mutta muutoksen huomasin, kun Trileptal vaihdettiin Lamictaliin... Kun se väsytti ja pani pään sekaisin..Nyt olen, kuin "uusi ihminen". Jaksan paremmin ja "aikaakin on enemmän" :)

• ympäristö

Lapseni syö pelkästään Lamictalia. Huonot yöt on kausiluonteisia. Pimennetty huone näyttäisi olevan hyväksi yöunille. Nyt olemme kokeilleett ensimmäistä kesää kunnolla pimennyttyä huonetta ja yöt on olleet yhtenenäisempiä. Mainittakoon ettei epi ole hänen ainut sairaus.

• 200mg aamuin illoin. Joskus ei pysty nukkumaan mutta ei läheskään aina. Sanotaan että kerran viikossa tai pari kertaa kuukaudessa.

• syysprinsessa

minulla on näin ku klotryptil mite loppu - en myöskään nukkunut - aamuyöstä muutama tunti. Sanotaahan lääkeselostuksessa voi aiheuttaa unettomuutta. Ollaan taas yksilöitä.

Makoisia unia! (ku on nukkumaan meno aika).

• minimi79

mulla ei ole ongelmia nukkua! eli kaikilla on erilainen elimistö!
      syön nyt 2x300mg päivässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe