Terve !
Itse olen ettinyt tätä monesta paikasta ja vastauksia ei ole oikeen löytynt :S
Toimiiko nämä ohjelmistot yhdessä ? :o
kokemuksia kenelläkään ?
Cs source ja Windows Vista
4
703
Vastaukset
- css_pelaaja
Itse pelailen Counter-Strike: Sourcea Vistalla. Asiahan on niin, että peli toimii hyvin, FPS tosin laski vähän Windows XP-ajoista.
- Cs:s
Juu...
Ostin tuota cs:än vähän aikaa sitten, eikä olisi kiva jos en pystyisi pelaamaan sitä kun kerran olen sen ostanut. Joten asiaan:
-Asensin Cs:än mutta en muita pelejä
-Sitten pääsin servu valikkoon.
-Napsautin yhtä serveriä
-Ladataan Serveriä...
-Sitten alkaa hirveä lagitus... lagittaa niin p*rk*l**sti:sti
-en pysty siis pelaamaan kunnolla
Epäilen että kaikki johtuu näytön-ohjaimestani ja niin varmaan johtuukin. Latasin nVidian GeForce 8000, mutta kun asensin sen niin tietokone valitti, että sopivaan ohjainta ei löydy. Joten pitäisikö ladata jokin muu nVidian kyseisistä näytön-ohjaimista, sillä epäilen että nVidian GeForce 8800 olisis liian tehokas koneessani jo valmiiksi olevaan näytön-ohjaimeen!
(olen kokeillut jo huonoimmillakin grafiikoilla)
Kiitos jo etukäteen! Cs:s kirjoitti:
Juu...
Ostin tuota cs:än vähän aikaa sitten, eikä olisi kiva jos en pystyisi pelaamaan sitä kun kerran olen sen ostanut. Joten asiaan:
-Asensin Cs:än mutta en muita pelejä
-Sitten pääsin servu valikkoon.
-Napsautin yhtä serveriä
-Ladataan Serveriä...
-Sitten alkaa hirveä lagitus... lagittaa niin p*rk*l**sti:sti
-en pysty siis pelaamaan kunnolla
Epäilen että kaikki johtuu näytön-ohjaimestani ja niin varmaan johtuukin. Latasin nVidian GeForce 8000, mutta kun asensin sen niin tietokone valitti, että sopivaan ohjainta ei löydy. Joten pitäisikö ladata jokin muu nVidian kyseisistä näytön-ohjaimista, sillä epäilen että nVidian GeForce 8800 olisis liian tehokas koneessani jo valmiiksi olevaan näytön-ohjaimeen!
(olen kokeillut jo huonoimmillakin grafiikoilla)
Kiitos jo etukäteen!mikäs kone sulla on onkos sulla acer travelMate 410wlmi jos on tiedän vastauksen.
vastaus on siinä että peliä ei voi pelata acer travelMate 410wlmi:llä. Osta uus kone ja nauti pelaamisesta se oli mun niksi olihan mulla itselläkin acer travelMate 410wlmi- mj2
Agzu kirjoitti:
mikäs kone sulla on onkos sulla acer travelMate 410wlmi jos on tiedän vastauksen.
vastaus on siinä että peliä ei voi pelata acer travelMate 410wlmi:llä. Osta uus kone ja nauti pelaamisesta se oli mun niksi olihan mulla itselläkin acer travelMate 410wlmiNäytönohjainta EI VOI ladata,vaan se ostetaan kaupasta,se mitä latasit on varmasti ajurit ks. 3d-korttiin.
Eli todennäköisesti sulla on niin huono näyttis ettei peli pyöri.
Voit toki koittaa jnt FPS konffeja (www.niskalaukaus.net) jotta saisit pelin pyörimään.
Katso ohjauspaneelista -> järjestelmä -> näytönohjaimet ja kerro mikä näyttiksesi on niin voin suoraan sanoa toimiiko vai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763