kasvattajia

halukas neitokakadun ostaja

voisin ostaa kesällä neitokakadu uroksen. kun hamsteri kuolee se on ny 1,5 vuotias elää pari vuotiaaks. ja otan hyvissä ajoin selvää että ketkä kasvattavat myyvät turussa tai loimaalla neitokakaduja (lutino). kiitos

7

1116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melopsittacus undulatus

Neitokakadut tarvitsevat omanlajistaan seuraa, joten ole valmis hankkimaan kaksi lintua.

• kannata!!

Linnut ovat erittääin vaarallisia!!!! ET OSTA KUULE

noeii onnea vain hankintaan :DD

• halukas neitokakadun ostaja

kiitos vaan kaikesta tiedosta olen lukenut nyt paljon neitokakaduista ja olen valmis hankkimaan 2 neitokkakadua. olen miettinyt että minulla on aikaa hoitaa niitä läpi koko niiden pitkän elämän mutta en ole vieläkään saanut kasvattajia (paitsi muutaman) mutta haluan lisää kiitos!

• kasvattajarekisteri
        halukas neitokakadun ostaja kirjoitti:

kiitos vaan kaikesta tiedosta olen lukenut nyt paljon neitokakaduista ja olen valmis hankkimaan 2 neitokkakadua. olen miettinyt että minulla on aikaa hoitaa niitä läpi koko niiden pitkän elämän mutta en ole vieläkään saanut kasvattajia (paitsi muutaman) mutta haluan lisää kiitos!

Papukaijayhdistyksen sivuilta löytyy kasvattajarekisteri, josta on helppo hakea kasvattajia tietyltä alueelta.
        Oletko katsonut sitä?
        Ja laittamalla "Ostetaan" ilmoituksia nettiin, löytyy varmasti satunnaisia kasvattajia.

• ......
        kasvattajarekisteri kirjoitti:

Papukaijayhdistyksen sivuilta löytyy kasvattajarekisteri, josta on helppo hakea kasvattajia tietyltä alueelta.
        Oletko katsonut sitä?
        Ja laittamalla "Ostetaan" ilmoituksia nettiin, löytyy varmasti satunnaisia kasvattajia.

ainakaan minä en sitä saanut auki. Sitten tuli otsikko "olet kielletyllä alueella" . Pitää olla jo ennen linnun hankkimista jäsen....vai?

• -M-
        ...... kirjoitti:

ainakaan minä en sitä saanut auki. Sitten tuli otsikko "olet kielletyllä alueella" . Pitää olla jo ennen linnun hankkimista jäsen....vai?

Kasvattajien selailun pitäisi kyllä onnistua ilman käyttäjäksi rekisteröitymistäkin saatika yhdistyksen jäsenyyttä.

Kokeiles suoraa osoitetta:
        http://www.papukaijayhdistys.fi/web/index.php?option=com_wrapper&Itemid=104

Mitä selainta/versiota käytät jos tulee tuo virhe ja oletko kokeillut jollain toisella selaimella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe