Löytyy mistään kytkentäkaaviota Focus II alkuperäiselle vakinopeussäätimelle.
Tarkoitus olis asentaa napit esim. keskikonsoliin.
Olisin ostanut Fordilta alkuperäisen ratin jossa napit ja hintakin siedettävä alle 400e asennettuna.
Mutta mutta, kävi ilmi että kolmipuolaisen ratin turvatyyny ei käykään nelipuolaiseen rattiin ja turvatyyny maksaakin sitten jo 650e joten hinta pomsahtaa tuonne tonnin tietämiin.
Johtosarja on jo valmiina ratille joten kun löytyisi kytkentäkaavio niin nuo napit voisi itse kytkeä ja asentaa muualle kuin rattiin ja boxin ohjelmointi Fordilla niin toimisi.
Vakionopeussäätimen kytkentäkaavio?
2
887
Vastaukset
- asennettuna
Ghia-pack
= lämmitettävä tuulilasi vakionopeussäädin (4 painiketta ratissa) tehdasasennettuna 400 €. Aika kallista tuo jälkiasentaminen... - Elmeri
Pohdiskelin juuri vastaavaa. Tuolta löytyisi tarvikesäätimiä kohtuuhintaan :
http://www.varaosahelminen.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778