Rokotuksista

matkailija_

Kuinka kauan on voimassa polio ja jäykkäkouristus rokotukset?

7

1697

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole hyvä

sillä ovat voimassa 10 vuotta.

• tärkeästä

vastauksesta. Ollaan nimittäin lähdössä Turkkiin lauantaina ja olen unohtanu koko rokotushomman. Mutta onneksi meillä on rokotteet voimassa vielä kaksi vuotta!

• matkailijaaa
        tärkeästä kirjoitti:

vastauksesta. Ollaan nimittäin lähdössä Turkkiin lauantaina ja olen unohtanu koko rokotushomman. Mutta onneksi meillä on rokotteet voimassa vielä kaksi vuotta!

a- ja b- hepatiittirokotukset ovat ehdottomia matkailijoille

• paikasta riippuen
        matkailijaaa kirjoitti:

a- ja b- hepatiittirokotukset ovat ehdottomia matkailijoille

Turkin normaaleille turistialueilla ei tarvitse A-hepatiitti rokotetta. B-hepatiitti rokotteen siinä tapauksessa, että on vaarana saada tartunta veren välityksellä. Jos matkustelee muualla niin silloin A-hepatiittirokotus on suositeltavissa.

Tosin voihan niitä rokotteita aina varmuuden vuoksi hankkia lisää, jos on rahaa niihin.

• rokotukset kunnossa
        paikasta riippuen kirjoitti:

Turkin normaaleille turistialueilla ei tarvitse A-hepatiitti rokotetta. B-hepatiitti rokotteen siinä tapauksessa, että on vaarana saada tartunta veren välityksellä. Jos matkustelee muualla niin silloin A-hepatiittirokotus on suositeltavissa.

Tosin voihan niitä rokotteita aina varmuuden vuoksi hankkia lisää, jos on rahaa niihin.

kyllä kansii pitää rokotukset kunnossa.ite olin tossa muutama vuosi sitte lähössä hollantiin opiskelemaan ja terveydenhoita suositteli sinnekin otettavaksi a-hepatiittirokotetta. itelläkään ei ole vielä tota b-hepatiittirokotetta, mutta olen senkin aatellut laitattaa. maksaaha ne, mutta mikä ei sitte maksais. veljen koko perheki(4henk.) laitatti vasta sen rokotteen jossa on suoja kumpaakin ku ollaan ensikuussa suuntaamassa turkkiin.

• kannattaa perehtyä
        rokotukset kunnossa kirjoitti:

kyllä kansii pitää rokotukset kunnossa.ite olin tossa muutama vuosi sitte lähössä hollantiin opiskelemaan ja terveydenhoita suositteli sinnekin otettavaksi a-hepatiittirokotetta. itelläkään ei ole vielä tota b-hepatiittirokotetta, mutta olen senkin aatellut laitattaa. maksaaha ne, mutta mikä ei sitte maksais. veljen koko perheki(4henk.) laitatti vasta sen rokotteen jossa on suoja kumpaakin ku ollaan ensikuussa suuntaamassa turkkiin.

Mistä lähtöisin luulo että vain matkailijat tarvitsevat a- ja b-hepatiitti rokotukset,voit saada ne suomessakin,täällä riittää kantajia...

• 10 vuoden välein

riittää ja jos saa haavan tai muun vamman niin kannattaa sairaalassa pyytää tehoste, jos edellisestä tehosteesta on enemmän kuin 5 vuotta. Polio-tehostetta ei tarvita, jos ei mene alueelle, jossa sitä erityisesti esiintyy. A-hepatiittirokotetta suositellaan matkaijiloille.
      B-hepatiitti tarttuu veren välityksellä.

Tämä uusi a ja b hepatiittirokotehysteria on näköjään saanut ihmiset hyvin maksamaan kalliisti turhaankin lääkefirmoille. Järki käteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe