Olemme juuri päässeet eroon homevaurio asunnosta, mutta oireet jäivät. Ystäväni pelotteli meitä matkaanlähtijöitä, että Kreikan kaikissa hotelleissa on jonkin asteisia kosteusvaurioita. Onko teillä kokemusta ja millä lailla olette etukäteen itsenne lääkinneet?
Oletteko ottaneet Kreikkaan rokotuksia?
kosteusvaurioinen hotelli
1
810
Vastaukset
- Tortuga
Kieltämättä Välimerellä taitaa home olla nurkissa aika tuttu kaveri. Näin siellä asuneet ainakin väittävät. Ilma on pitkään vuodesta kostea, jolloin home alkaa helposti kukkia. Tarinan mukaan sikäläinen tapa "hoitaa" ongelma on vetää säännöllisesti uusi maalikerros kukertavien pintojen päälle. Jaa-a?
Itse terveenä en reagoi väliaikaiseen oleiluun kosteusvaurioisessakaan rakennuksessa. Olen viipyillyt pidempäänkin kosteissa ilmanaloissa, ja kaipa siellä pakostakin hometta helpommin rakenteissa esiintyy. Sitä olenkin tuumannut, miltä mahtaisi matkailu maistua, jos jokin vakavampi altistus olisi jo saanut oireet pintaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229