Oletko haaveillut Kilimanjaron huiputtamisesta, mutta matkaseura puuttuu??
Lähde mukaan iloiseen joukkoon kokemaan Afrikan korkein vuori ja sen haasteet. Vaelluksen jälkeen saat tuntumaa myös Tansanian mittaamattomiin savanneihin Tarangiren ja Serengetin luonnonpuistoissa.
Matka-ajankohta on helmikuu -08 ja matkaohjelma räätälöidään mukaan lähtijöiden toiveiden pohjalta.
Jos olet kiinnostunut, niin lisäinfoa voit katsoa www.artintanzania.org tai laittamalla @-postia kari.vesa@pp.nic.fi
Kilimanjaro .....
Calle
1
889
Vastaukset
- Misty
Itse asiassa kyllä kiinnostaisi päästä joskus tulevaisuudessa valloittamaan Kilimanjaro. Olen siellä kerran käynytkin, mutta tein vain pienen vaelluksen Mandara Hutille saakka.
Matkaan haluaisin sisällyttää samalla myös muutaman päivän safarin, koska safarini epäonnistui kun olin Keniassa. Myös rantaloma Zanzibarilla kaiken tämän päätteksi olisi loistojuttu!
Kuitenkaan ihan vielä ei ole varaa tämän tyyppiseen reissuun, mutta toivottavasti kenties parin vuoden päästä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274