Mistä voin kysellä rekkakyytejä Helsinki-Oulu välille? Ottavatko vielä nykyisin kyytiin ja mahtuuko siihen 2 tyyppiä kuskin lisäksi? Ja mitä pyytävät?
Rekkakyydit!
5
2539
Vastaukset
- sentään...
ei sitten tullut mieleesi soittaa kuljetusfirmaan? Kaukokiito, Transpoint jne ja kysyä sieltä ottavatko vielä kyytiin! Ennen ainakin olivat ilmaisia reissuja.
- saa ottaa
kyytiin, mutta moni kuski ottaa esim. liftareita koska on tylsää... kyllä mahtuu kaksi kyytiin.. itse 3 vuotta sitten liftasin vantaalta jyväskylään. erään rekkafirmalaisten 3 kyydillä. rohkeati liftaamaan.
- ...
Käy kysymässä paikallisten kuljetusfirmojen terminaalista. Varmaan ottavat kyytiin, jos lupaat tarjota ruuat matkalla :)
Toinen matkustaja varmaan joutuu istumaan siellä "laverilla" ja voi olla, ettei kaikki ota kahta kyytiin. Kannattaa kysyä. - kyydin?
Hei! saitkos kyytiä helsingistä ouluun?
Mie nytten yritän jostaki saaha rekkakyydin Oulusta Helsinkiin :D Ilmotteleppa mun s.postiin jos sait ja mistä rekkaliikkeeltä. ü- osoitteeni
niin ja tosiaan s.posti osoitteeni on mimmi2@jippii.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132