Olen etsinyt joka paikasta ja selaillut helpit jne. jne.
OE heittää aina kun sammutan ohjelman kyselyn: "OE voi vapauttaa levytilaa järjestämällä viestit uudelleen. Järjestely voi kestää muutaman minuutin" ( kyllä | Ei )
Mistä tuon kyselyn saa estettyä vai saako? En halua, että OE järjestelee mitään. Siirtelen itse vanhat viestit jos tarve vaatii.
Kiitos etukäteen
-Lissu-
Viestien järjestelykyselyn estäminen???
Outlook Express........
2
721
Vastaukset
- luvan antanut
Oe järjestelee tässä tapauksessa viesteja levyllä. Ne pysyvät kansiossasi ihan siinä samassa järjestyksessä kuin missä ne nyt ovat.
Eli tavallaan ikään kuin outlook expressin "levyn eheytys". Tosin en suosittele vastaamaan tuohon myöntävästi. Viimeksi, kun annoin luvan, ohjelma hidastui ja vasta uudelleenasennus nopeutti sen taas.- OUTlook
Itselläni kyseinen eheytys poisti kaikki saapuneet postit ja homma nopeutui huomattavasti. Tosin hieman V*TUTTI, kun meni tärkeitäkin posteja jälleen kerran Microsoftin hienojen ohjelmakokonaisuuksian vuoksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032