Pokerium tarjoaa pelaajilleen 100 dollarin aloitusbonuksen. Bonuksen lunastamisessa ei ole mitään aikaa, joten voit rauhassa pelailla ja keräillä vip-pisteitä, joita tarvitset yhteensä 1000.
Rekisteröidy alla olevasta linkistä:
http://www.pokerium.com/Signup.aspx?Code=forum1
VIP-pisteet kertyvät seuraavasti:
Yksi VIP-piste myönnetään jokaisesta kädestä, jossa sinulle on jaettu kortteja ja josta järjestäjä on ottanut vähintään 0,31 euron komission panostitpa pottiin tai et.
VIP-pisteitä saa myös osallistumalla turnauksiin. Jos osallistut freezeout-turnaukseen tai “Sit & Go”, saat 0,2 VIP-pistettä minimioston jokaisesta eurosta. Jos osallistut vuorostaan rebuy-turnaukseen, saat 0,4 VIP-pistettä minimioston jokaisesta eurosta. Muut kuin kokonaisluvut pyöristetään ylös lähimpään kokonaislukuun.VIP-pisteitä ei saa, jos minimioston hinta maksetaan VIP-pisteillä.VIP-pisteitä voi käyttää turnausten minimiostoihin. VIP-pisteitä voi käyttää myös ahkerille pelaajille suunnatuissa tarjouksissa.
100 $ aloitusbonus
POKERIUMilla
1
335
Vastaukset
- Tietämätön1
Olen kuullut, että tuolla Pokeriumilla on jotain yhteistä Pokerihuoneen kanssa? Jos näin on, toimiiko niissä samat tunnukset vai pitääkö avata molempiin oma? Miten bonusten kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214