Maajoukkueen esitys tänään pohjanoteeraus

kartsa45

Kyllä ei voi,kun hävetä maajoukkueen puolesta.Jätkät pelas surkeimman ottelun tänään.Jopa niin surkean,etten vuosiin ole maajoukkueelta niin luokatonta peliä nähnyt kuin tänään Olympiastadionilla(eilen 2.6.2007)
Ei pidä valmennusjohtoa syyttää,jos peli ei kulje.Kyllä sen on pelaajien omasta asenteesta lähdettävä.Jopa Zoomin futisjenkin oli pelannu paremmin,kuin maajoukkue!Hävetkää!

6

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokohamahumahuta

Musta tuntuu, että sen ei ole niinkään lähdettävä pelaajien omasta asenteesta, vaan suomalaisten lajiprioriteeteista.

• olen

ja olen vieläkin, joskin eilinen Suomen peli....huh! Mitä ihmeen kohopalloa....pitkä ja perään...eikös jalkapalloa enää maajoukkueemme osaakaan pelata maata pitkin...Serbian tasoista ja pituista joukkuetta ei voiteta kaaripalloilla. Silti keskiviikkona taas huudetaan ja ne viheltäjät vois jäädä nyt himaan.

• katsoja

Todella luokaton kuten totesit ja valmennukseen uusia tuulia ja valmentaja, joka todella vaatia oikean asentaan ja silloin on vain yksi vaihtoehto eli "Miksu" Paatelainen.

• Markus

Tuosta penkkilläistuja ammattilaisista ei varmaan kukaan jaksa juosta cooperin testiä surkean rapakuntoinen käveliä porukka.

• raukkojahan

nuo näyttävät olevan paitsi se nuorempi eremenkko. Suomalaisilla puuttuu paljon henk koht taitoa jonka varaan pelin tulisi rakentua ja kun vielä menee "isoissa" peleissä pupu pöksyyn eikä litti ole pelastamassa niin turpaanhan siinä tulee.

Tuota olen ihmetellyt että miksi ne pelaajat harkoissa jouksee niiden pikku kuppien ympäri yli ja välistä, mihin helvettiin on unohdettu se pallo !

• ?????????

oikeesti hävettää katsojien puolesta...maksaneet maltaita ja mitä saaneet vastineeksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2607
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1921
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1691
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      117
      1684
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      28
      1534
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1397
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe