Kyllä ei voi,kun hävetä maajoukkueen puolesta.Jätkät pelas surkeimman ottelun tänään.Jopa niin surkean,etten vuosiin ole maajoukkueelta niin luokatonta peliä nähnyt kuin tänään Olympiastadionilla(eilen 2.6.2007)
Ei pidä valmennusjohtoa syyttää,jos peli ei kulje.Kyllä sen on pelaajien omasta asenteesta lähdettävä.Jopa Zoomin futisjenkin oli pelannu paremmin,kuin maajoukkue!Hävetkää!
Maajoukkueen esitys tänään pohjanoteeraus
6
547
Vastaukset
- Jokohamahumahuta
Musta tuntuu, että sen ei ole niinkään lähdettävä pelaajien omasta asenteesta, vaan suomalaisten lajiprioriteeteista.
- olen
ja olen vieläkin, joskin eilinen Suomen peli....huh! Mitä ihmeen kohopalloa....pitkä ja perään...eikös jalkapalloa enää maajoukkueemme osaakaan pelata maata pitkin...Serbian tasoista ja pituista joukkuetta ei voiteta kaaripalloilla. Silti keskiviikkona taas huudetaan ja ne viheltäjät vois jäädä nyt himaan.
- katsoja
Todella luokaton kuten totesit ja valmennukseen uusia tuulia ja valmentaja, joka todella vaatia oikean asentaan ja silloin on vain yksi vaihtoehto eli "Miksu" Paatelainen.
- Markus
Tuosta penkkilläistuja ammattilaisista ei varmaan kukaan jaksa juosta cooperin testiä surkean rapakuntoinen käveliä porukka.
- raukkojahan
nuo näyttävät olevan paitsi se nuorempi eremenkko. Suomalaisilla puuttuu paljon henk koht taitoa jonka varaan pelin tulisi rakentua ja kun vielä menee "isoissa" peleissä pupu pöksyyn eikä litti ole pelastamassa niin turpaanhan siinä tulee.
Tuota olen ihmetellyt että miksi ne pelaajat harkoissa jouksee niiden pikku kuppien ympäri yli ja välistä, mihin helvettiin on unohdettu se pallo !
- ?????????
oikeesti hävettää katsojien puolesta...maksaneet maltaita ja mitä saaneet vastineeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180