Mistä te horoskoopiltanne vaa-at miehet tykkäätte seksiä harrastettaessa? Olisi mukava tietää fantasioita ja tavallista kotihommailu mieltymyksiä. Toivottavasti olet vaaka, joka vastaat, tai muutoin kirjoitat mikä olet oikeasti horoskoopilta. :)
Vaakamies sängyssä
9
4660
Vastaukset
- Hmmm ;)
Lähdetäänkö kokeilemaan ?? :P
- vastaus!
Tuon enempää tyhmä kysymys ei ansaitsekaan.
- vaakamies-
kaikenlaista. Takaapäin tai nainen päällä että voi itse nauttia täysillä. Ja on parasta kun nainen tekee aloitteen niin ei tarvitte itse.
- kun en tiedä....
Siis laiskojako....siihenkinkö....?
- vaakamies-
kun en tiedä.... kirjoitti:
Siis laiskojako....siihenkinkö....?
tykkään itse nauttia.
- kaksosnaikkonen
vaakamies- kirjoitti:
tykkään itse nauttia.
Juuri näin,Vaakamies osaa nauttia(selällään !) ja antaa toisen touhuta..
On toki aktiivinen itsekin, mutta jos toinen on aktiivisempi, vaaka vetää suun nautinnolliseen virneeseen ja nauttii.. - Legolas87
kaksosnaikkonen kirjoitti:
Juuri näin,Vaakamies osaa nauttia(selällään !) ja antaa toisen touhuta..
On toki aktiivinen itsekin, mutta jos toinen on aktiivisempi, vaaka vetää suun nautinnolliseen virneeseen ja nauttii..Täytyypä tähän todeta, että keskustelu kulkee asian ytimessa. Vaakamiehenä voin vain yhtyä edellisiin ja todeta, että selällään ja nautiskellen..ei missään nimessä päällä.
- vesinainen itsekin
Tykkää nauttia selällään maaten ja ei siinä sitten käytännössä olekaan väliä onko se nauttimista tai laiskuutta. Itse olen saannut vaakamuruni kanssa kiihkoa sexiin, kun olen pidännyt sen sopivasti puutteesa. Mutta jos vaakaherra on touhukkaalla päällä niin mielikuvitusta ja tarmoa kyllä riittää.
- nalle40
Vaakamies nauttii ennenkaikkea siintä, kuin huomaa, että kumppani nauttii todella siintä. Yleensä vaakamies on aika "kekseliäs", joten ota rennosti, ja nauti...))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066