Kävin Radissonin Night-yökerhossa pari viikkoa sitten ja siellä oli tarjouksessa aivan ihana drinksu hintaan 3,50 eur. Siihen tuli muistaakseni karpalomehua ja russian wateria sekä jotain viinaa, mutta mitä!? Voisiko joku ystävällisesti kertoa mikä se on voinut olla, jos on tietoa.
Paukku oli tosi hyvää, sellaista makeaa mutta ei äklöä. Olisi juhlat tulossa viikonloppuna johon haluaisin sitä tehdä.
Mikä drinkki: karpalomehua & russiania
Trinksuilija
3
2561
Vastaukset
- drinkalone
Cosmopolitanissa ei kylläkään ole Russiania. 3cl vodkaa, 1cl appelsiinilikööriä (esim Cointreau), limetin puolikkaan mehu ja lasi täyteen karpalomehua.
- tekila
en usko että cosmopolitan on kyseessä, ei tuu kyllä mikään kansainvälinen drinkki mieleen, mutta noitten aineksien kanssa sopii hyvin yhteen murskatut limet, jääpalat, 2cl vodka ja 2cl cassis..tai vadelmalikööri .... ?
- Mailiina
Luullakseni Bacardi Razz. Ainakin itse muistelisin sen olleen Night tarjousdrinksun ainesosana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2484468
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222318Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 402172
- 412154