Tahdon olla

Masse-setä

sulle hyvin hellä... Kysymys, mikä on se laulu, joka ärsyttää eniten?
Nop, tuo ei ole minulle. Aikansa kutakin.

35

2780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bongailija

ärsytti aikas lailla kauniina kesäiltana.

• Masse-setä

olla meikälisiä lintuja?

• bongailija
        Masse-setä kirjoitti:

olla meikälisiä lintuja?

Härkälintu (Podiceps griseigena)uikkulintu, jolla on musta päälaki ja vaaleat posket :)) Et. ja Keski-Suomessa.

Näin ja kuulin äskettäin ja minua valaistiin nimestä. Uusi tuttavuus, mutta jos rumempiäänisen linnun löydätte niin kertokaa.

• Masse-setä
        bongailija kirjoitti:

Härkälintu (Podiceps griseigena)uikkulintu, jolla on musta päälaki ja vaaleat posket :)) Et. ja Keski-Suomessa.

Näin ja kuulin äskettäin ja minua valaistiin nimestä. Uusi tuttavuus, mutta jos rumempiäänisen linnun löydätte niin kertokaa.

Vesilinnut ei ole parhaimpia alojani, mutta tuon hyvän kuvauksesi perusteella pystyin sen heti tunnistanaan.

• norMix evk

Elämän valttikortit!...itsesäälin maksimointia.

• Masse-setä

Se tosiaankin on aika hyvä.
        Niinkuin jotain, että on saanut jonkin prinsessan, joka tuo aamiaisen vuoteeseen ja jolla on miljoonia perintörahoja.
        Ja sitten vaan yhtenä päivänä lähtee toteuttamaan itseään ja sen jälkeen katuu.

• norMix evk
        Masse-setä kirjoitti:

Se tosiaankin on aika hyvä.
        Niinkuin jotain, että on saanut jonkin prinsessan, joka tuo aamiaisen vuoteeseen ja jolla on miljoonia perintörahoja.
        Ja sitten vaan yhtenä päivänä lähtee toteuttamaan itseään ja sen jälkeen katuu.

paremmin pysty konkretisoimaan....jaa no, ehkä se prinsessa vois olla vielä sexy:))

• ... Tällä hetkellä niinkään ärsytä mikään, mutta...

Muistini lokeroista nousi tällainen kappale kuin:
      Miljoona Miljoona Miljoona Ruusuaaaa...

Ei jaksais.... :(

• Hintriikka

kysymys.
      Tässä tulee ärsyttävin sanoitus:

Tahdon oikeesti olla sinun
      enkä vain leikisti rakastaa..

Tään kipaleen kun kuulen, en voi koskaan nauramati olla :)))

• Masse-setä

tuo on aika huono.
        Tuosta teemasta voisi kehittää vaikka uusia lauluja.

Oikeesti teen työtä, niin kuin orja
        Oikeesti oot niin norja.

Jos en sun pohkeitas illoin näkisi
        Kohta olisin kuin sinun tätisi

Milloin, oi milloin ma sinut saan
        taas lattioita kuuraamaan.

• -60-70 vaihde

joskus aikoinaan kun se oli aina ykkösenä listan kärjessä.

• S-I*

korjattiin, ettei se koskaan ollut ykkösenä vaan aina kakkosena, kuulin just joku aika sitten. Minustakin tuntui, että olisi ollut ykkönen kun aina soi...

• mayanna

odottaaaaaaa.... samaa sulle tekis en... paperin päälle pöydän....

Tolkuttoman typerät sanat!

Ja sitäpaitsi kyllä se on niin, että rinsessan kuuluu olla se, joka levottomana rinssiä odottaa, ja sen rinssin kuuluu sitten saapua laukaten valkealla ratsulla... Kyl on maailman satukirjat muuten sekaisin.

• Masse-setä

tuo kuulostaakin. Kai se jotain testamentteja on ensin tuonut pöydälle.

• ex-koltis

Typerin on Matti ja Teppo. Kaiken takana on nainen.

• Hintriikka

että kaiken takana on nainen.
        Mutta siitä rakastaako hää aina niin ihanasti en ossaa sannoo :)))

• minkä kappaleen aikana vaihtaisin radioasemaa. Muistelen että joskus on niin kyllä käynyt.

• ex-koltis

Matit ja Tepot vaihdatuttaa ja muutenkin -tuttaa. Mä en edes kestä mun omaa mielikuvaa Teposta joka jossain vaiheessa aina hyökkää Matin rinnalle käsi ojossa.

• ex-koltis kirjoitti:

Matit ja Tepot vaihdatuttaa ja muutenkin -tuttaa. Mä en edes kestä mun omaa mielikuvaa Teposta joka jossain vaiheessa aina hyökkää Matin rinnalle käsi ojossa.

Suo anteeksi, mutta mua nyt hymyilyttää sinun v****us noita veljeksiä kohtaan :). Taidat olla ihan tosissasi.
        Mukavia rallejahan pojat on tehny, kyllä minä vaan niitä kuuntelen :).

Tuolla ylempää oli puhetta Paula Koivuniemestä. Kun kuulen radiosta hänen haastatteluaan, silloin vaihdan nopeesti kanavaa. Ärsyttää hänen puhetyyli. Monia mukavia kappaleita hän on kyllä tehnyt.

• Synnove.Pullo

kun Virva 28 v alkaa laulaa äitille Saarioisten tv-mainoksessa pää lykättynä seinän läpi. Sitä rallatusta enkä sitä Virvaakaan kestä hetkeäkään. Kaukosäätimeni ei ole riittävän nopea vaihtamaan kanavaa silloin.

Se on hassu juttu kuinka joku tuollainen voikin ärsyttää niin paljon.

Iskelmäpuolelta ärstyttävintä "justiinsa juu ihan jetsulleen sellainen tyttö josta vaimon teen" -rallatusta ei ole tähän asti kukaan muu kuin Virva 28 v voittanut.

Kaikelle löytyy voittajansa näemmä.

I

• Synnove.Pullo kirjoitti:

kun Virva 28 v alkaa laulaa äitille Saarioisten tv-mainoksessa pää lykättynä seinän läpi. Sitä rallatusta enkä sitä Virvaakaan kestä hetkeäkään. Kaukosäätimeni ei ole riittävän nopea vaihtamaan kanavaa silloin.

Se on hassu juttu kuinka joku tuollainen voikin ärsyttää niin paljon.

Iskelmäpuolelta ärstyttävintä "justiinsa juu ihan jetsulleen sellainen tyttö josta vaimon teen" -rallatusta ei ole tähän asti kukaan muu kuin Virva 28 v voittanut.

Kaikelle löytyy voittajansa näemmä.

I

Lähden usein keittiöhommiin kun tulee tää Saarioisten mainos.

Yks Anne Mattilan laulu, "Perutaan häät" on semmonen jota en ole kuunnellut kahta kertaa enempää. Joku siinä vaan ei nappaa.

• JaredLeto<33uuuhh

Ei ny niiin kauhee laulu jared leto on muute uhh ahhh aaihhuuhh

• mrs. jared leto to be...

siis aivan in love!! Ei näin vanha daami voi rakastua NÄIN tulisesti tuntemattomaan meheen..WAU!
        Lähden Lontooseen katsomaan syyskuussa bändiä ja arvatkaa vaan, pyrinkö backstagelle...

• elais

Minua ärsyttää eniten bmmb pikkuveli

• jane.london

moittia,mutta Pakarisen Go Go(olikohan se sen biisin nimi)on mielestäni tämän hetken ällö!

Saako tänne laittaa mielitiettyjä?
      Jos ei saa sanon kuitenkin.
      Naisartisteista parhaita ovat tällä hetkellä Anna Eriksson.
      Tautisen hyvä on Tik Takin Petran laulamana biisi -Sull oli metalliketjussa heijastin- toivottavasti jatkavat samaan malliin:)

• Puhurix

Egotripin älykköruikutukset. Kaikkein kamalin se "Yöllä linja-autossa, yski väsynyt matkustajaaaa-aaa..." Kaikki on niin helvetin huonosti, että...

• jane.london

taas tosta:)Älykkösanoitukset kaiketi,mutta melodia ihan jees..

• Puhurix
        jane.london kirjoitti:

taas tosta:)Älykkösanoitukset kaiketi,mutta melodia ihan jees..

me ihmiset. Se on tietysti rikkaus. Mä voisin huutaa kun se alkaa soida radiossa.

• Striper

Aqua - Barbie Girl on hermoja raastava.

• Anne Metsola

Olet samaa lälläri-ipanaa, kuin kaikki toisetkin lehtikuvia omakseen tällänneet typerykset. Ja vielä painija.

• Striper
        Anne Metsola kirjoitti:

Olet samaa lälläri-ipanaa, kuin kaikki toisetkin lehtikuvia omakseen tällänneet typerykset. Ja vielä painija.

Mitä helevetin lehtikuvia?

• pistelty

nyt vois olla tuo itikoitten ylistyslaulu :D
      On niin paukamia joka puolella. Kuka sen esittikään ja miten ne sanat...'mo-me-mo-la mosquito...' takavuosien isokin hitti.

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      427
      16768
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      140
      2680
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1986
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      86
      1859
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      49
      1447
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      102
      1320
    7. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      39
      1266
    8. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      292
      1250
    9. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      83
      1199
    10. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1173
    Aihe