sulle hyvin hellä... Kysymys, mikä on se laulu, joka ärsyttää eniten?
Nop, tuo ei ole minulle. Aikansa kutakin.
Tahdon olla
35
2780
Vastaukset
- bongailija
ärsytti aikas lailla kauniina kesäiltana.
- Masse-setä
olla meikälisiä lintuja?
- bongailija
Masse-setä kirjoitti:
olla meikälisiä lintuja?
Härkälintu (Podiceps griseigena)uikkulintu, jolla on musta päälaki ja vaaleat posket :)) Et. ja Keski-Suomessa.
Näin ja kuulin äskettäin ja minua valaistiin nimestä. Uusi tuttavuus, mutta jos rumempiäänisen linnun löydätte niin kertokaa. - Masse-setä
bongailija kirjoitti:
Härkälintu (Podiceps griseigena)uikkulintu, jolla on musta päälaki ja vaaleat posket :)) Et. ja Keski-Suomessa.
Näin ja kuulin äskettäin ja minua valaistiin nimestä. Uusi tuttavuus, mutta jos rumempiäänisen linnun löydätte niin kertokaa.Vesilinnut ei ole parhaimpia alojani, mutta tuon hyvän kuvauksesi perusteella pystyin sen heti tunnistanaan.
- norMix evk
Elämän valttikortit!...itsesäälin maksimointia.
- Masse-setä
Se tosiaankin on aika hyvä.
Niinkuin jotain, että on saanut jonkin prinsessan, joka tuo aamiaisen vuoteeseen ja jolla on miljoonia perintörahoja.
Ja sitten vaan yhtenä päivänä lähtee toteuttamaan itseään ja sen jälkeen katuu. - norMix evk
Masse-setä kirjoitti:
Se tosiaankin on aika hyvä.
Niinkuin jotain, että on saanut jonkin prinsessan, joka tuo aamiaisen vuoteeseen ja jolla on miljoonia perintörahoja.
Ja sitten vaan yhtenä päivänä lähtee toteuttamaan itseään ja sen jälkeen katuu.paremmin pysty konkretisoimaan....jaa no, ehkä se prinsessa vois olla vielä sexy:))
... Tällä hetkellä niinkään ärsytä mikään, mutta...
Muistini lokeroista nousi tällainen kappale kuin:
Miljoona Miljoona Miljoona Ruusuaaaa...
Ei jaksais.... :(- Hintriikka
kysymys.
Tässä tulee ärsyttävin sanoitus:
Tahdon oikeesti olla sinun
enkä vain leikisti rakastaa..
Tään kipaleen kun kuulen, en voi koskaan nauramati olla :)))- Masse-setä
tuo on aika huono.
Tuosta teemasta voisi kehittää vaikka uusia lauluja.
Oikeesti teen työtä, niin kuin orja
Oikeesti oot niin norja.
Jos en sun pohkeitas illoin näkisi
Kohta olisin kuin sinun tätisi
Milloin, oi milloin ma sinut saan
taas lattioita kuuraamaan.
- -60-70 vaihde
joskus aikoinaan kun se oli aina ykkösenä listan kärjessä.
- S-I*
korjattiin, ettei se koskaan ollut ykkösenä vaan aina kakkosena, kuulin just joku aika sitten. Minustakin tuntui, että olisi ollut ykkönen kun aina soi...
- mayanna
odottaaaaaaa.... samaa sulle tekis en... paperin päälle pöydän....
Tolkuttoman typerät sanat!
Ja sitäpaitsi kyllä se on niin, että rinsessan kuuluu olla se, joka levottomana rinssiä odottaa, ja sen rinssin kuuluu sitten saapua laukaten valkealla ratsulla... Kyl on maailman satukirjat muuten sekaisin.- Masse-setä
tuo kuulostaakin. Kai se jotain testamentteja on ensin tuonut pöydälle.
- ex-koltis
Typerin on Matti ja Teppo. Kaiken takana on nainen.
- Hintriikka
että kaiken takana on nainen.
Mutta siitä rakastaako hää aina niin ihanasti en ossaa sannoo :)))
minkä kappaleen aikana vaihtaisin radioasemaa. Muistelen että joskus on niin kyllä käynyt.
- ex-koltis
Matit ja Tepot vaihdatuttaa ja muutenkin -tuttaa. Mä en edes kestä mun omaa mielikuvaa Teposta joka jossain vaiheessa aina hyökkää Matin rinnalle käsi ojossa.
ex-koltis kirjoitti:
Matit ja Tepot vaihdatuttaa ja muutenkin -tuttaa. Mä en edes kestä mun omaa mielikuvaa Teposta joka jossain vaiheessa aina hyökkää Matin rinnalle käsi ojossa.
Suo anteeksi, mutta mua nyt hymyilyttää sinun v****us noita veljeksiä kohtaan :). Taidat olla ihan tosissasi.
Mukavia rallejahan pojat on tehny, kyllä minä vaan niitä kuuntelen :).
Tuolla ylempää oli puhetta Paula Koivuniemestä. Kun kuulen radiosta hänen haastatteluaan, silloin vaihdan nopeesti kanavaa. Ärsyttää hänen puhetyyli. Monia mukavia kappaleita hän on kyllä tehnyt.- Synnove.Pullo
kun Virva 28 v alkaa laulaa äitille Saarioisten tv-mainoksessa pää lykättynä seinän läpi. Sitä rallatusta enkä sitä Virvaakaan kestä hetkeäkään. Kaukosäätimeni ei ole riittävän nopea vaihtamaan kanavaa silloin.
Se on hassu juttu kuinka joku tuollainen voikin ärsyttää niin paljon.
Iskelmäpuolelta ärstyttävintä "justiinsa juu ihan jetsulleen sellainen tyttö josta vaimon teen" -rallatusta ei ole tähän asti kukaan muu kuin Virva 28 v voittanut.
Kaikelle löytyy voittajansa näemmä.
I Synnove.Pullo kirjoitti:
kun Virva 28 v alkaa laulaa äitille Saarioisten tv-mainoksessa pää lykättynä seinän läpi. Sitä rallatusta enkä sitä Virvaakaan kestä hetkeäkään. Kaukosäätimeni ei ole riittävän nopea vaihtamaan kanavaa silloin.
Se on hassu juttu kuinka joku tuollainen voikin ärsyttää niin paljon.
Iskelmäpuolelta ärstyttävintä "justiinsa juu ihan jetsulleen sellainen tyttö josta vaimon teen" -rallatusta ei ole tähän asti kukaan muu kuin Virva 28 v voittanut.
Kaikelle löytyy voittajansa näemmä.
ILähden usein keittiöhommiin kun tulee tää Saarioisten mainos.
Yks Anne Mattilan laulu, "Perutaan häät" on semmonen jota en ole kuunnellut kahta kertaa enempää. Joku siinä vaan ei nappaa.
- JaredLeto<33uuuhh
Ei ny niiin kauhee laulu jared leto on muute uhh ahhh aaihhuuhh
- mrs. jared leto to be...
siis aivan in love!! Ei näin vanha daami voi rakastua NÄIN tulisesti tuntemattomaan meheen..WAU!
Lähden Lontooseen katsomaan syyskuussa bändiä ja arvatkaa vaan, pyrinkö backstagelle...
- elais
Minua ärsyttää eniten bmmb pikkuveli
- jane.london
moittia,mutta Pakarisen Go Go(olikohan se sen biisin nimi)on mielestäni tämän hetken ällö!
Saako tänne laittaa mielitiettyjä?
Jos ei saa sanon kuitenkin.
Naisartisteista parhaita ovat tällä hetkellä Anna Eriksson.
Tautisen hyvä on Tik Takin Petran laulamana biisi -Sull oli metalliketjussa heijastin- toivottavasti jatkavat samaan malliin:) - Puhurix
Egotripin älykköruikutukset. Kaikkein kamalin se "Yöllä linja-autossa, yski väsynyt matkustajaaaa-aaa..." Kaikki on niin helvetin huonosti, että...
- jane.london
taas tosta:)Älykkösanoitukset kaiketi,mutta melodia ihan jees..
- Puhurix
jane.london kirjoitti:
taas tosta:)Älykkösanoitukset kaiketi,mutta melodia ihan jees..
me ihmiset. Se on tietysti rikkaus. Mä voisin huutaa kun se alkaa soida radiossa.
- Striper
Aqua - Barbie Girl on hermoja raastava.
- Anne Metsola
Olet samaa lälläri-ipanaa, kuin kaikki toisetkin lehtikuvia omakseen tällänneet typerykset. Ja vielä painija.
- Striper
Anne Metsola kirjoitti:
Olet samaa lälläri-ipanaa, kuin kaikki toisetkin lehtikuvia omakseen tällänneet typerykset. Ja vielä painija.
Mitä helevetin lehtikuvia?
- pistelty
nyt vois olla tuo itikoitten ylistyslaulu :D
On niin paukamia joka puolella. Kuka sen esittikään ja miten ne sanat...'mo-me-mo-la mosquito...' takavuosien isokin hitti.
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.42716768Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1402680- 941986
- 861859
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te491447- 1021320
Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi391266Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2921250Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831199Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211173