Laitetaan nyt vaikka tänne B-elokuviin...eli mistähän löytyisi tähän genreen kuuluvia leffoja kohtuuhintaan? Olen kyllä yrittänyt netistä etsiä, aika harvinaisia! Toivottavasti edes joku tietää mistä on kyse.
Natsisploitaatio-leffat
5
1259
Vastaukset
- Nazisurfer
Ilsa - She Wolf of the SS
Discshopista kympin pintaan.
http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=fi&id=56097&ref=&subsite=movies
They saved Hitler's brain alle kahdeksan Megastore.se - sivulla.
http://www.megastorefinland.fi/template/next,Product.vm?itemid=704605- ei-natsi
ei ihan mun makuun. Entäs sellaiset kuin Love camp, ss girls, gestapo´s last orgy..ei löydy! Ainakaan noilla hinnoilla.Oliskohan divareissa?
ei-natsi kirjoitti:
ei ihan mun makuun. Entäs sellaiset kuin Love camp, ss girls, gestapo´s last orgy..ei löydy! Ainakaan noilla hinnoilla.Oliskohan divareissa?
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Tuolta löytyy, ylihintaisten isoryntäisten ss gestapo-orgia leffojen lisäksi myös pari halpaa 12 Euroa maksavaa tuplanatsieksploitaatiota.
- the Teenage Zombie
Turhaa tehdä kohun ympärille eolkuva.Oli sitten tämä tai Clockwork orange.Yhden idean elokuva.Kyllä niitä löytyy.Onhan ne nykyään harvinaisia mutta? eivät ne ole harvinaisia Sploitaatio ''genressä''.Sen verran paljon on tuollaisia.Ilsat ja muut.Tiedän mutta? en ole katsonut itse.Enkä katso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132