ei....
nyt jo sadetta toivois ees yhdeks päiväks...=:0))))))))))))))))))))))))))))))))))
päivää taloon...!!!!
Ei kykene....
12
474
Vastaukset
- mikhaildenisov
sada tänään vai näinkö aamun sääkartan väärin,
tääll on ainaki 27 ja jatkuu pyhän yli!- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
ainakaan sada...=:0)))))
siellä tulee satamaan yhtä vähä ku täälläki..
ja must on tullu aivan kelvoton auringonpalvoja
en kestä yhtään,mutta meen kyllä partsille iltapäivällä,vaikka sitt hattu päässä! mikhaildenisov kirjoitti:
siellä tulee satamaan yhtä vähä ku täälläki..
ja must on tullu aivan kelvoton auringonpalvoja
en kestä yhtään,mutta meen kyllä partsille iltapäivällä,vaikka sitt hattu päässä!arskaa palvon vaan nyt on tää iho niin punanen...uuuggghhh...=:0)))))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
arskaa palvon vaan nyt on tää iho niin punanen...uuuggghhh...=:0)))))
varoen ettet ittiäss polta.Se ei oo
tervellistä,sen sijaan hyvä rusketus,kyllä
sä tiiät! mikhaildenisov kirjoitti:
varoen ettet ittiäss polta.Se ei oo
tervellistä,sen sijaan hyvä rusketus,kyllä
sä tiiät!mie en tänään oo auringos yhtään...=:0))))) antaa nahkan rauhottuu....
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
mie en tänään oo auringos yhtään...=:0))))) antaa nahkan rauhottuu....
ku oon nahkani polttanu.Mallorcalla varmaan viimeks 12-15 v. sittenIstuin rannalla yhen typyn kanss ja en yhtään huomannu....
sitt vasta ku sai nahkaa vetää pois ku
makkarasta........ mikhaildenisov kirjoitti:
ku oon nahkani polttanu.Mallorcalla varmaan viimeks 12-15 v. sittenIstuin rannalla yhen typyn kanss ja en yhtään huomannu....
sitt vasta ku sai nahkaa vetää pois ku
makkarasta........puolisko vinkuu ulos...joten varjoon puun alle menee hän istumaan....mör mur *vilkuti..*=:0)))))
- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
puolisko vinkuu ulos...joten varjoon puun alle menee hän istumaan....mör mur *vilkuti..*=:0)))))
kivempi ulkona on,meilläki tuossa penkit
varjossa mutta en viitti yksin siellä istua!!
taloon mä ja sanon että...
Perskale, justiinsa ehdin naatiskeleen auringosta tuolla pyhäjärven rantamilla, ja mitäs helvata...
Aurinko män pilven taa, oisit nyt jättänyt toivomatta sadetta, sillä...
sataahan täällä, jos ei nyt ihan taivaalta niin mielikuvituksessani kummiskin ja se on ihan sama asia! :(- kalle
ei sit mitään sadetta, buksujuna ku on avo mallia!! Puksutellessa tulee kyllä riittämiin kosteutta! vai?
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124