Hei!
Tarjotaan astutukseen 1.v hamsteri urosta. Hamsteri on lyhytkarvainen syyrialainen. Hamsteri on luonteeltaan hieman utelias ja kiltti. Uroksemme on myöskin terve yksilö. Naaran pitäisi olla myöskin terve ja asuisi miel. Turussa. Edellytykseni on, että saisin yhden hamsterin pennuista, muut saat pitää itselläsi, en pyydä maksua. Lisätietoa sähköpostilla. Mailaa ursulaisabella@jippii.fi
Tarjotaan astutukseen syyrialaista!
8
441
Vastaukset
- Kyseessä
lemmikkikaupan hamsteri, vai olisiko antaa tietoja suvusta????
- sen että
hamstereita ei saa yhdistellä aivan miten vain, siis eri värisiä hamstereita.
- hamsuuuuuu
Ikävä kyllä, hamsterini on lemmikkikaupan hamsteri, mutta hamsterini on minulle niin rakas, että haluaisin hamsterilleni pennun jonka minä saisin. Tiedän minä, että hamsterien värejä ei noin vain yhdistellä.
- juttu.
hamsuuuuuu kirjoitti:
Ikävä kyllä, hamsterini on lemmikkikaupan hamsteri, mutta hamsterini on minulle niin rakas, että haluaisin hamsterilleni pennun jonka minä saisin. Tiedän minä, että hamsterien värejä ei noin vain yhdistellä.
:), en tarkoittanut, että lemmikkikaupan eläin olisi huonompi! Toivottavasti et ajatellut niin
- fannifiii
Varmaan kannattaisi kertoa se hamsterisi väri tässä! :o
- hamsuuuuuuuuu
Ei välttämättä, joku ilmoittaa jos on kiinnostunut, viestissä lukee lisätietoa saa mailaamalla.
- olet idiootti!!!!!!
hamsuuuuuuuuu kirjoitti:
Ei välttämättä, joku ilmoittaa jos on kiinnostunut, viestissä lukee lisätietoa saa mailaamalla.
Sanon rehellisen mielipiteeni. Eläinkaupan hamsteri, jonka väristä, kuviosta eikä edes kerrota on PK vai LK.. Nyt alkaa epäilyttämään että taidat olla pieni tyttö joka aikoo parittaa hamsterinsa ilman vanhempien lupaa??? Tai niin tulisi ensiksi mieleen.. Tiesitkö että esim. kahta valkomahaista hamsteria ei aina saa parittaa koska voi tulla silmättömiä nakkeja?? Tai että kahta satiinia ei kannata parittaa koska karvan laatu on silloin yleensä heikko? Tai, sitten viimeiseksi epäilisin että et tiedä hamsterisi väriä, kuviota etkä edes minkälainen karva sillä on.. Kun et kerran ilmoita!!!!
- Anonyymi
Oi minä oisin juuri ettimässä poika syrkkiä astutukseen minun naaras hamsterilleni😍onko vielä vapaana se sinun uros syrkki☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096