Voi teitä....

Aatelkaaps....

Niin täällä suomi24 runescape palstalla on klaaneja melkee 80% ja puolet niistä on semmossii 10v poikien tekemii mil saaattaa olla jotkut ihan tumpit netti sivut... Ja niis on levelirja 20-50... Mitä järkeä? Mitä ne 20 tekee ku paukkaa joku 50lvl klaani?! oikeesti älkää alottako uusia klaaneja niitä on jo tarpeeks liittykää johokkin! Varsinkin jos ei osaa edes tehdä kunnon nettisivuja

6

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsuri18

pidä vaan huoli omista asioistas ... ei se laitonta oo jos joku tekee klaanin! niinhän ne huippu klaanitki on joskus tehty

• mitä järkee

jos kaikki tekee koko ajan uusia klaaneja niin niissä väkeä joku 2-10. ja ne 10v ikäste tekemät klaanit kestää korkeintaan viikon

• mieltä

(otsikko)

• therixi

ensinnäkin te ette oo esim valittanu annan surkeesta klaanista ja mun klaanilla on miljoona kertaa peremmat sivut ja niin poispäin

• Sellaastahan se elämä on -.-

Ton 10vuotiaan viesti
        ---------------------------------------------- ensinnäkin te ette oo esim valittanu annan surkeesta klaanista ja mun klaanilla on miljoona kertaa peremmat sivut ja niin poispäin "
        ----------------------------------------------
        Eikös tossa otsikossa oo hieman jotain teini-x maista? Esim "lollero" "urpo"

Siis se joka sen kirjotti taitaa olla teini-x :)
        Siis kauhee "kovis" varmaan kaupastakin "pöllii" Juustu Snaksuja... Ja sitten kovistelee että "vittu oon kova jäbä osaan pöllii kaupasta"
        Sitten tuleekin poliisit-.- kertoo sen "koviksen" äiteelle ja iskälle
        Sitte se saa koti arestia 10 sec Mutta se ei jaksa lähtee kaupunkille pöllii niin kirjoittaa koneelle http://www.suomi24.fi/keskustelut menee sille ja jatkaa sitä samaa rumbaa -.- onkos tää siis oikein???

Sori jos on kirjotus virheitä!

• se on ihan jokaisen oma valinta jos haluaan claanin alottaa, ainahan kannattaa yrittää vaikka siitä nyt ei välttämättä mitään tuliskaan. ja se ei nyt varmaan sinun ongelma ole jos se claani ei pysy kun viikon pystyssä? sit se kaatuu ja se siitä. sen jälkeen ne ehkä viisastuu ja joinaa johonki isompaan claaniin ja pysyy siellä.. tai sitten ei. se ei varmaan kuitenkaan oo hirveesti sulta pois?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe