Charlie koira + kumppanit?

dorrrrrka

Muistaakohan kukaan tällaista piirrettyä, missä seikkaili koira nimeltä chralie? Piirretyssä ei ihmisiä ollut kuin muutama. Koirilla oli periaatteessa oma maailmansa, ja Charlie koiralla oli usein painajaisia joissa se Näki paholaisen.

6

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D44h
    • papu19

moi!! mä oon nähny yhen jonka englannin kielinen nimi on all dogs go to heaven. siinä oli saksanpaimenkoira nimeltä charkie ja sillä oli suomaliasena äänen vesa-matti loiri. siinä se charlie joutui taivaaseen ja sai jonkun "elämän kellon" tai jotn.. se oli aivan huippu! :DD

• dorrrrrka

Kiitos, oikee leffa löyty :D Joskus muksuna oot tämmösen kattonu ja ihan ikävä tuli sitä videota. :))

• VHS
        dorrrrrka kirjoitti:

Kiitos, oikee leffa löyty :D Joskus muksuna oot tämmösen kattonu ja ihan ikävä tuli sitä videota. :))

Hei! Minulla olisi Kaikenkarvainen Charlie 2 VHS myynnissä jos sinua kiinnostaa :) Sama piirretty josta kerroit, todella ihana! Ota yhteyttä: greensnoww@hotmail.com

• :DDDDD

joo, mä muistan kans, meillä on vissiin se suomenkielinen versio videolla xD Eikö siinä ollu joku torvi, joka avas ja sulki ne taivaan portit? ;D

• joku vaa

Joo muistan kyseisen leffan katoin sen nimittäin just eilen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe