Olen lähdössä 3 kuukaudeksi

Rakkaus on siellä

Kiinaan,Pekingin suuntaan. Onko antaa hyviä neuvoja mitä kannattaa ottaa mukaan suomesta?

6

1102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yzy1875

sanakirja ja pistorasian muuttaja, siinä kaikki.

• pakkaus

Töpseliin et tarvitse adapteria, mutta ota pankkikortti mukaan. Hammasharjan voit ostaa paikan päältä.

Ei vaineskaan, ota jotain henkilökohtaista, valokuvia kotinurkilta ja harrastuksista, jotain suomalaista (Fazerin sininen suklaa?) jne.

ja onneeeeee

• ni hao

Moro!
      Minulla olisi 6 kpl Suomi-Kiina-seuran julkaisemaa "Kiina sanoin ja kuvin"-lehteä vuosilta 2005 ja 2006. Voin lähettää ne sinulle jos olet kiinnostunut ja jos luulet että niistä olisi hyötyä tulevaa matkaasi ajatellen. Ja jos maksat postimaksun!
      Joka tapauksessa hyvää matkaa.
      Zai jian!
      Ps. Jos et ole löytänyt Radio 86-sivuja niin käyppä.

• Rakkaus on siellä

Xie xie.Paljonko pyydät lehdistä? Radio 86 sivut on tutut,luen ne päivittäin.

• 3 kk
        Rakkaus on siellä kirjoitti:

Xie xie.Paljonko pyydät lehdistä? Radio 86 sivut on tutut,luen ne päivittäin.

En minä niistä mitään pyydä, saat jos haluat ja maksat postikulut.Suomi-Kiina seuran jäsenmaksu on muuten vain 20 euroa/vuosi,itse siitä jo jättäydyin pois. Jäsenmaksuun kuuluu 6 lehteä vuodessa.

• moi hyva jos saat jostaki lonely planety beijing,ma ostsin lentokentalt muttA tääla hetkela tarpeto -pärjan hyvin ja raha kannatab ehka vahitada helsinkis,,ma ite vaihtasin itikse moneksis,ma ite asun myös tääl viela jonku aika,,,jos kysutava kerro--DUI BU QI -MU HUONO SUoME KIELTA . vältamata en tarvi votta en mitä mukan kaike saab paikapäält

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      90
      2717
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1931
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      119
      1708
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1701
    5. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      31
      1661
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1659
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      286
      1405
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1190
    Aihe