Hei! Onko Tanskassa alkoholin oston ikäraja sama kuin suomessa eli 18 vuotta? Koskeeko se myös väkeviä ja baareihin menemistä?
Kiitos jo etukäteen =)
Ikäraja alkoholin ostoon?
6
3922
Vastaukset
- ei varmaa tietoa
Jostain kuulleena että oluen ostossa ikäraja olisi 16v.
- Kbh
Tanskassa saa ihan 16 vuotiaat ostaa alkoholia,eikä pelkästään kaljaa vaan tiukempaakin.Sama koskee tupakkaa,eikä ikärajoja paljoa valvota,kaupoissa harvoin kysytään papereita nuorilta,tuskin koskaan,eikä ole ihme jso 13-vuotiaatkin ostavat kaljaa.
Baareihin suurimpaan osaan ikäraja 18-20 mutta on joskus myös iltoja joilloin joihinkin baareihin pääsee 16-vuotiaat.Baareissa tarkastetaan papereita enemmän kun kaupoissa- Vinäger77
Kiitoa paljon vastauksista
- kopkpokopk
mä oon nyt 17v ja juon iha suomes kaljaa,kaikki kAupat antaa ostaa ei ne kysy ees ajokorttii
- Joku.vuan
Tanskassa alkoholin ikäraja on 2 vuotta vähemmän kun suomessa. Eli miedot 16 ja väkevät(<18%) 18. Baareissa raja on sama kun suomessa(18). (Oon kuulu et papereita ei paljoo kyseltäis.)
- Joku.vuan
*>18%
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813