Mitä te harrastette?

Niin, mitä te akat harrastatte vapaaikananne?

"Mitäpä se minulle kuuluu"

MarttyyriMallari-TTt

14

1013

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

Vähän vapaa aikani vietän -kyllä- täällä :D harrastan Suomi24:ää.

Nyt kun mietin, ei tämä kyllä ihan vapaa-aikaakaan ole, tuossa nuo naperot pyörivät ja jatkuvasti hyppään laittamassa, auttamassa, hakemassa ja pelastamassa, kaatamassa, kuivaamassa, lohduttamassa.

Hmmh... mikään muukaan harrastukseni ei vaadi varsinaista vapaa-aikaa, hetkinen, jos vapaa-aika määritellään ihan vapaaksi ajaksi, sellaiseksi jonka saa viettää miten haluaa, hetkinen, koskas minulla on ollut vapaa-aikaa... joo, oli ilta maaliskuussa! Hitto että oli hauskaa.

• Tristar

Sinä kysyit mitä me akat harrastamme! Minä, akka, harrastan neulontaa ja yes, pitsinvirkkausta, maalaan (harrastus josta yritän tehdä työtä) ja luen. Näitä teen työajallani :D

• Tristar kirjoitti:

Sinä kysyit mitä me akat harrastamme! Minä, akka, harrastan neulontaa ja yes, pitsinvirkkausta, maalaan (harrastus josta yritän tehdä työtä) ja luen. Näitä teen työajallani :D

onko sinun taulujasi nähtävillä jossain päin stadia?
        Tosin voisit asua vaikkapa hämeenkyrössä...

"Taiteelliset naiset ovat luovia"

MarttyyriMallari-TTt

• Tristar
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

onko sinun taulujasi nähtävillä jossain päin stadia?
        Tosin voisit asua vaikkapa hämeenkyrössä...

"Taiteelliset naiset ovat luovia"

MarttyyriMallari-TTt

Galleria Jonkiin on varattu kuukausi näyttelyaikaa, tosin vasta ensi vuoden loppupuolella. Nyt männäviikolla alkaneesta näyttelystä työni potkittiin ulos, olivat jollekin pikkupuritaanille liikaa, oletan.

• Tristar kirjoitti:

Galleria Jonkiin on varattu kuukausi näyttelyaikaa, tosin vasta ensi vuoden loppupuolella. Nyt männäviikolla alkaneesta näyttelystä työni potkittiin ulos, olivat jollekin pikkupuritaanille liikaa, oletan.

galleria jonkiin on? :) Ei minulla oo aikaa lähteä etsimään sitä paikkaa, joten tulet sitten esittelemään töitäsi minulle ja naiselleni.

"Parhaat työsi ostamme"

MartyyriMallari-TTt

• Tristar

galleria jonkiin on? :) Ei minulla oo aikaa lähteä etsimään sitä paikkaa, joten tulet sitten esittelemään töitäsi minulle ja naiselleni.

"Parhaat työsi ostamme"

MartyyriMallari-TTt

en tee kotikäyntejä :D galleria "Jonk" löytyy Kiseleffin talosta, Unioninkatu 27.

Nuhaisena ja huumorintajuttomana,

• Tristar kirjoitti:

en tee kotikäyntejä :D galleria "Jonk" löytyy Kiseleffin talosta, Unioninkatu 27.

Nuhaisena ja huumorintajuttomana,

Ok

"Ok"

MarttyyriMallari-TTt

• tiimalasi'

Ok

"Ok"

MarttyyriMallari-TTt

Onko teidän naisten keskuudessa havaittavissa eripuraa?

• blondi-72hki

kirjoitan kirjeitä
      oon netissä
      teen kävelylenkkejä
      täytän ristikoita
      tapailen frendejä
      luen kirjoja
      välillä käyn kapakoissa tai tapaan ystävän kahvilla jossain
      yksin tai kaverin kanssa syömässä
      koiria ulkoilutan

eli en harrasta yhtään mitään

• blondi - 73 hki

kirjoita hirveitä
        kalja on letissä
        teen kävelykeppejä
        en käytä rintsikoita
        tapailen renkejä
        luen kirvoja
        käyn kapakoissa tappamasa kavereita
        pifvaan kahvit jossain
        Yksin kaveria lyömässä
        korvia ulkoilutan

• blondi-72hki
        blondi - 73 hki kirjoitti:

kirjoita hirveitä
        kalja on letissä
        teen kävelykeppejä
        en käytä rintsikoita
        tapailen renkejä
        luen kirvoja
        käyn kapakoissa tappamasa kavereita
        pifvaan kahvit jossain
        Yksin kaveria lyömässä
        korvia ulkoilutan

oli hyvä muunnos;>

• gekkoperhana

Nyöläystä, nysväystä, jahkaamista, sitä etten jaksa, sitä etten ehdi, ihmettelyä, koirien kanssa kuseskelua, roskapussin uloskantoa, syömistä, sotkemista, sitä että vituttaa, You Tuben katselua, isännöitsijälle valittamista, yleisönosastossa valittamista, suomi24:ssä valittamista, yleistä valittamista, kahvinkeittoa, ruuanheittoa, selkäjumppaa, pisamien laskemista, askartelua (klemmareista ja muistilapuista), liikuntaa ja hyvin paljon liikkumattomuutta.

• määrittelystä

Suppealla määritelmällä vapaa-aika (se oikea vapaa-aika) menee lueskellessa, ristikoiden parissa, lattaritunneilla, elokuvia katsellen, kavereita tapaillen, ulkoillen, joogaten, rakastellen...

Lavealla määritelmällä osa vapaa-ajasta koostuu lähinnä kaupalla käynnistä, pyykinpesusta, siivoamisesta, tiskaamisesta, ruoanlaitosta ja itsenäisestä opiskelusta jne.

• - punapää -

* opiskelemista
      * musiikkia kaikin eri tavoin
      * sarjiksia ja kirjoja
      * liikuntaa
      * sivistyksen hankkimista

Lisäksi elokuvafriikkeys ja muu tuunaus on mukavaa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe