ostetaan soutuvene lasikuituinen ja tietysti ehjä. tylppä peräinen johon saa moottorin kiinni, jos jollain jäänyt nurkkiin pyörimää niin olen kiinnostunut..
OSTETAAN
6
618
Vastaukset
- kms*
Mistä päin etsit venettä ja minkä hintaista? Tarvitko moottorin kanssa?
- jan
olen helsingistä joten tästä jostain lähimaastosta..moottori käy kyllä jos 4hp-tai 6hp ei isompaa..
- kms*
jan kirjoitti:
olen helsingistä joten tästä jostain lähimaastosta..moottori käy kyllä jos 4hp-tai 6hp ei isompaa..
Joo, tämä olisi Turussa, joten taitaa olla liian pitkä tuo välimatka...
- jan
kms* kirjoitti:
Joo, tämä olisi Turussa, joten taitaa olla liian pitkä tuo välimatka...
välimatka ihan ok! onko sinulla kuvia veneestä ja siitä moottorista=?e-mail:janock@jippii.fi
- klms
jan kirjoitti:
välimatka ihan ok! onko sinulla kuvia veneestä ja siitä moottorista=?e-mail:janock@jippii.fi
Moi,
Otan kuvia heti kun käyn mökillä, jossa vene on. Vene on hyvässä ja moottori virheettömässä kunnossa, mutta kummatkin on yli 20 vuotta vanhoja. - jan
klms kirjoitti:
Moi,
Otan kuvia heti kun käyn mökillä, jossa vene on. Vene on hyvässä ja moottori virheettömässä kunnossa, mutta kummatkin on yli 20 vuotta vanhoja.asia vilpitön..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056