mutta nyt tuntuu viilenevän. Viimeöinen sade tuntui vaihteeksi mukavalta. Mitenkäs toivoisitte juhannuksen sujuvan? Auringossa arvatenkin. Eipä ole palstalla enä paljon kylpytynnyriä lämmitelty. Olen vain käynyt välillä seuraamassa kun on ollut ikävä porukkaa.
Hellettä on riittänyt
17
1103
Vastaukset
- Jermuxi tms.
Koska etten ole muistaneet maksaa aurinkomaksujanne ajallaan. Viime kesä oli ihan ok, kun kaikki maksoi. Johan riitti hellettä koko kesäksi.
- Puhurix
auringollakin joku lupamaksu?
- Jermuxi tms.
Puhurix kirjoitti:
auringollakin joku lupamaksu?
ekaksi mäkin luulin, että se oli huiputusta, mutta näkyi toimivan.
- Puhurix
Jermuxi tms. kirjoitti:
ekaksi mäkin luulin, että se oli huiputusta, mutta näkyi toimivan.
tietää millekä instanssille se maksu tulisi osoittaa!
- Rocellii
Puhurix kirjoitti:
tietää millekä instanssille se maksu tulisi osoittaa!
aurinkolammpu
osamaksulla
- Kylpy-Mikko
Kiitos että et aivan täysin ole kylpytynnöriä unohtanut.
Kiinnostus tynnörikylpemiseen kävi niin vähäiseksi, ja koska itsellä on ollut kiireitä, laitoin paljun toistaiseksi peitteen alle suojaan.
Kesähän on oikeastaan vielä alkutekijöissään ja monella loma vielä edessäpäin, kuten itselläkin, ei siis mitään syytä paniikkiin.
Oikeastaanhan tynnörikylpeminen onkin mukavampaa loppukesällä, ja vielä syyskuun lopullakin varsin miellyttävää. Siitä olen pitänyt kiinni ettei tynnöristä noustessa tarvitse astua lumeen.
Tosin tämäkään ei sinänsä ole ongelma, kunhan on lämmin tila mihin siirtyä kylvyn jälkeen, tai siis minne osa kylpijöistä saatetaan tukea antaen, koska kylpyhetkien tarjoilut ovat ollet yleensä runsaita ja kosteita.
Eli, ei unohdeta tätä asiaa vaan pidetään mielessä. Tiedä millaisia kylpyjuhlia vielä vietämme loppukesän ja syksyn aikana.
Palju apulaitteineen on varsin nopeasti otettavissa käyttöön. Tulipinnat ovat hoonauksen jäljiltä täysin noettomat, lämmönvaihtimeen ei vielä kuluvana suvena ole kukaan pikkuhousujaan saanut ängettyä.
Palataan asiaan.
Kylpy-Mikko.- Puhurix
Minä jo luulin että roudasit koko paljun pois. Ostan kesän mittaan uusia hempeitä pikkareita. Onpa kiva kun on jotain, mitä odottaa.
on nyt jäissä. Jos auto on kunnossa, käväisen Tampereella.
Ens viikolla olis ohjelmaa varattu, silloin menossa viimenen lomaviikko ja sitä en anna pilata enää minkään asian.
Toivottelen sinulle oikein mukavaa Juhannusta.- Puhurix
Samoin sinulle oikein mukavaa juhannusta!
- on lämmitelty
ja vietetty vieraiden kanssa aikaa siellä tuntitolkulla useaan otteeseen.Ah.Suosittelen.
- Puhurix
että Kylpy-Mikon kanssa kylpiessä jotain mystistä tapahtui mun pikkareillekin.
- Kylpy-Mikko
Puhurix kirjoitti:
että Kylpy-Mikon kanssa kylpiessä jotain mystistä tapahtui mun pikkareillekin.
että ollessamme hiprakassa riisuin ne salaa yltäsi kylvyn aikana.
Asia unohtui kun oli muuta mielessä ja niin ne joutuivat lämmönvaihtimeen sen tukkien, ja josta ne huollon aikana löytyivät.
*syksyn kylpytouhuja odotellen* - Puhurix
Kylpy-Mikko kirjoitti:
että ollessamme hiprakassa riisuin ne salaa yltäsi kylvyn aikana.
Asia unohtui kun oli muuta mielessä ja niin ne joutuivat lämmönvaihtimeen sen tukkien, ja josta ne huollon aikana löytyivät.
*syksyn kylpytouhuja odotellen*että sinähän siihen olit syyllinen. No kaupasta saa uusia ja malleja on vaikka millä mitalla. Minä taas en ole millään mitalla malli.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.42716768Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1402680- 941986
- 861859
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te491447- 1021320
Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi391266Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2921250Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831199Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211173