HUH HUH olipas Hanna läski ku katoin noven konserttia tvstä
Hehtaari-Hanna
4
1307
Vastaukset
- Juu nii
Hanki elämä.
Tossa Toni Wirtanen laulaa aika hienosti ja aina nuotin vierestä. Karmeaa. - on juuri
laulettu suohon, joten pysy siellä ja tuki läpesi!
Kaivarin konsertissa Hanna oli kaunis, vaikka itse pidinkin pitkistä hiuksista enemmän.
Läski on SINUN korviesi välissä! Kuuntele ääntä, minkäköhän nuotin kohdalla se läski särähtää? Ihan sama minkäkokoinen/näköinen laulaja on, jos homma hallussa.
Hanna on hyvällä äänellä varustettu aikuinen nainen.
Toisin kuin Antti ja Ari: teini huumaa väärillä tanssiaskelilla ja valmiiksi muokatuilla imagoilla. Nämä kummallisesti nuotinvierestä vibraavat teinipojat ovat tuotantoyhtiöiden venyttämää karamellikumia, joka uppoaa juuri sinun laiseesi "wannabee"-massateini joukkoon.Hanna on aito "Lihasta ja laadusta tinkimättä".
Sori baby, kiiltokuvat on kansiossa, musiikki festareilla....- hannafani
No kyllä siellä lavalla näytti olevan ennemminkin moukarinheittäjä tai kuulantyöntäjä kun hannan löysät lihavat käsivarret vaan hölskyi
- tuki turpasi
hannafani kirjoitti:
No kyllä siellä lavalla näytti olevan ennemminkin moukarinheittäjä tai kuulantyöntäjä kun hannan löysät lihavat käsivarret vaan hölskyi
sehän sua varmaan Hannassa ärsyttääkin kun se ei suostu levy-yhtiön pompoteltavaksi vaan on ulkonäöltään mikä on ja mikä ärsyttävintä menestyy "alleistaan" huolimatta paremmin kuin missivartaloiset kolleegansa.
Mitäs jos painuisit takas ihqttamaan Anna Abreuta, Antti Tuiskua. Kristiina Braskia...
Olet vain mustasukkainen Hannan saamasta huomiosta ja menestyksestä jonka toivoisit kohdistuvan omaan ihqdaa "idoliisi"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707