Voisiko joku kertoa saako suomesta jostain hankittua Unkarin maantiekartan? Suunnitelmissa siintää autoretki Unkariin, ja olisi kiva tehdä etukäteen ajosuunnitelmaa. Tarkoitus olisi vuokrata auto Unkarista.
Minen oikeen viitsi netissä sehlailla ja etsiä tai tulostella.
Kiitos vinkeistä jo etukäteen.
Olisi myös mukava kuulla Únkarissa autolla matkanneiden vinkkejä ja matkakertomuksia.
Unkarin kartta
4
1191
Vastaukset
- kirjakaupasta
Akateemisessa ja Suomalaisessa ainakin on
- ensimmäisen
Akateemisesta keväällä -88, Hallwagin kartta. Sen jälkeen olen ostanut aina Unkarista Cartographian karttakirjan. Viimeisin on kierreselkäinen kätevä vuodelta -99. Hyvin se vielä pelitti lokakuun lopulla kun olin kansannousun 50-vuotisjuhlilla ja samalla kiertelin vähän maaseudulla. Nyt kesällä kyllä voisin jo uudenkin ostaa.
- oltiin
Meillä oli viikon matkan ajan auto vuokralla.
Asuime Balatonin koiliskulmalla.
Kiersimme järven pohjoisreunaa ja siitä pykälää ylöspäin.
Liikenne oli ihan siedettävää. Myös budapestissä. Ajoimme sekä navicoren että autovuokraamokartan perusteella ja kaikki paikat löytyivät.
Moottoritiellä Budapest - Balaton (meneekö ihan Siofokiin asti) oli joka kerta vähintään yksi tutka.
Ja Unkari on yksi niistä euroopan maista, joissa romilleraja on helposti muistettava 0.- mekin olimme
kesäkuun alussa, ja innostuimme niin paljon unkarista, että nyt tosiaan ajateltiin lähteä oikeen kunnolla kiertelemään. Maahan ei ole iso, joten olemme ajatelleet seikkailla viikon ajan ristiin rastiin. Eikös siellä löydy helposti B&B majoitusta joka puolella. Ei viitsisi tilailla mitään etukäteen, ettei tule aikataulutusta.
Tiet lienevät hyväkuntoisia ja tieverkko tiheä. Niin että voipi ajella muitakin kuin "moottoriteitä"?
Kannattaako autyo varata etukäteen, vai voiko luottaa, että auton saa lentoaseman nurkilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106