Hei. Kolme noin vuoden ikäistä akaattikotiloa etsii uutta kotia. Kotilot ovat terveitä ja isoja. Mukaan muutama seepiansuomu sekä kohta pieneksi jäävä muoviterraario. Vain nouto Espoosta. Jätä yhteystietosi palstalle jos olet kiinnostunut.
Kotia vailla
5
525
Vastaukset
- Akuli
Täälä kovasti sellaisia toivotaan. Olisiko mahdollista saada ne matkahuollon kautta? Asumme Varsinais-Suomessa.
- Minni Hiiri
Ei oikein kuulosta hyvältä tuo matkahuolto, eläviä eläimiä kun ovat. Sorry. Eli luovutan vain noudettaessa.
- kotilo-kaktusfani.
Minni Hiiri kirjoitti:
Ei oikein kuulosta hyvältä tuo matkahuolto, eläviä eläimiä kun ovat. Sorry. Eli luovutan vain noudettaessa.
Matkahuollon kautta postitetaan monia eläimiä. Minä olen postittanut akaatteja tavallisissa kirjekuorissakin hyvin pakattuina. Joten jos kotiloista eroon haluaa niin postitus on ainut vaihtoehto ellei käy niin hyvä tuuri että joku sattuisi hakemaan kotiloita. Suosittelen postitusta.
- Minni Hiiri
kotilo-kaktusfani. kirjoitti:
Matkahuollon kautta postitetaan monia eläimiä. Minä olen postittanut akaatteja tavallisissa kirjekuorissakin hyvin pakattuina. Joten jos kotiloista eroon haluaa niin postitus on ainut vaihtoehto ellei käy niin hyvä tuuri että joku sattuisi hakemaan kotiloita. Suosittelen postitusta.
Kotilot ovat naisen nyrkin kokoisia ja jalkaosa n.15 cm, joten kirjekuori ei taida olla kovin turvallinen tapa.
- kotilo-kaktusfani.
Minni Hiiri kirjoitti:
Kotilot ovat naisen nyrkin kokoisia ja jalkaosa n.15 cm, joten kirjekuori ei taida olla kovin turvallinen tapa.
No ne mitä postitin olivat poikasia... Ehkä matkahuollon kautta paketissa saattaisi olla turvallinen tapa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076