Nizzan nähtävyydet?

ja shoppailu?

Olisin kiinnostunut tietämään mitkä nizzan parhaat nähtävyydet mielestäsi olleet ja onko missää edullisia ostos ja ruokapaikkoja joita voisit suositella?kiitos jos vaivaudut vastailemaan..

3

5239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M&M

Koko kaupunki on itsessään nähtävyys.Vanhan kaupungin pikkukujat kauppoineen katsomisen arvoista.Hyviä Ruokapaikkoja löytyy rantakadun,kävelykadun ja vanhan kaupungin"torin" varrelta runsaasti.Itse ihastuin vanhassa kaupungissa sijaitsevaan Spagettisimoon.Kävelykadun varrella runsaasati myös kauppoja.Jos aikaa niin kannattaa käydä junalla myös muissakin kaupungeissa esim.monaco,cannes tai san remo italian puolella.Nopeaa ja halpaa liikkumista.Cape ferratissa linna ja pieni eläintarha,pääsee linja-autolla helposti.Infopisteistä löytyy esitteitä.Tuossa jotain.Toivottavasti auttoi.

• maksuton

sisäänpääsy. Huomasin jostain esitteestä ja muistaakseni se oli sunnuntai, en muista nyt kuinka mones/kk.Jos museot kiinnostaa, kannattaa ottaa lähemmin selvää. Viime syksynä pääkatu ja suihkulähdepuisto oli remontissa raitiotiekiskojen asennuksen takia. Jokohan olis valmis. Ei ollut kivaa pujotella siellä rakennustyömaalla.

• HVE57
        maksuton kirjoitti:

sisäänpääsy. Huomasin jostain esitteestä ja muistaakseni se oli sunnuntai, en muista nyt kuinka mones/kk.Jos museot kiinnostaa, kannattaa ottaa lähemmin selvää. Viime syksynä pääkatu ja suihkulähdepuisto oli remontissa raitiotiekiskojen asennuksen takia. Jokohan olis valmis. Ei ollut kivaa pujotella siellä rakennustyömaalla.

Olimme viimeviikolla Nicessä ja sama raitiotie remppa oli käynnissä. Eli liikkumin kyseisllä katuosuuksilla on hiukan hankalaa. Muuten kaupunki ihan ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe