Uglyn Betyn fanit

joku

mä oon uglyn petyn fani ja toivottavasti joku toinenkin on!
jos oot sen fani niin toivottavasti ilmotat siitä!

ugly Betty on best!

5

2210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viivi.

Ehdottomasti Uggly Betty- fani, tai sitten sen pomon fani, ihan kuis vaan. ;D

• jurnuttava

Kyllä olen fani ja sitä mielt et juuri tuon tapaisen naisen ottaisin mieluummin kuin jonkun pam pam pamelan. Hän on niin ihanan mokaileva. Hassut silmälasit, veikeä hymy.

• Sateenkaari

ei oikeesti oo ruma, mut ei kyllä hamasraudatkaan suussa.Joo,määkin tykkään kattoo tätä sarjaa, oon seurannu alusta lähtien.Musta Marc on tosi söpö, vai mitä mieltä ootte?Onhan se homo, mut siitä viis.Mää tykkään myös itse Bettystä.Ja Henrykin on söpö ja Daniel kans.

• pikkunen

niin ei hän betty oo sillei ruma , vaan kaunis. itekkin tykkään marcista se on niin hauska. pidän myos wilhelminasta. kaikki yleensä inhoo sitä

• ulpukka70
        pikkunen kirjoitti:

niin ei hän betty oo sillei ruma , vaan kaunis. itekkin tykkään marcista se on niin hauska. pidän myos wilhelminasta. kaikki yleensä inhoo sitä

Niinhän se on, että vaikkei ulkoisesti olekaan ihan täydellisen "kaunis", niin LUONNE se on joka kaunistaa. Siksi Betty on todella kaunis :o)
        ja toisaaltaan se sihteeri ei ole niin "kaunis" vaikka onkin ulkoisesti kaunis... ompas tämä hankalaa...no, kyllä te ymmärrätte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe