käynti neurolla.
yö meni jotenkin ihan ok.
kolmelta kokikset pois ym
piristävät.
kuudelta ruoka pois.
anestesian takia.
huh..............
kun olin päässy päivällä
nukutuksesta herätettiin ja
sanottiin että nyt sopis lähteä
kotia
meikäläinen lääke huumassa kotia.
seuraavana päivänä ajatus alkoi jo
juosta ja tuli mieleen että eihän
mulla käyny lääkäri koko aikana
ja tuloksia en saanut mistään
kokeesta.
soitin tietenkin takas ja ihmettelin
että olis nyt edes lääkäri voinut
käydä.
ystävällinen hoitsu laittoi musaa
soimaan meni muutama hetki ja
magneetissa ei mitään erikoista
meikäläinen hermostu kun lääkettä
lisätää kohtaukset lisääntyy
ja kaikki on muka ok.
taas musiikki soi ja eri hoitaja
antoi numeron josta voi tilata lääkäri
ajan
soitin sinne ja taas sama selostus
vaikka huoneet on käytävä toisella
puolella.no
taas musiikkia
ystävällisesti sanoivat soita maanantaina
minä kysyin kuka lääkäri taas joku
aivan tuntematon
meikäläinen on yleensä aika rauhallinen
virasto asioissa mutta nyt pamahti
minä sanoin että viidettä lääkettä en
syö.
on neljä lääkettä ja neljä eri lääkäriä
taas musiikkia
ystävällisesti sanoivat soita huomenna
kello 13
kiitin palvelusta
huomasin että ei nykyään saa palvelua
jos ei osaa vaatia.
ps.toivottavasti siellä aivoissa nyt
joku olis kun olo senkun pahenee vaikka
lääkkeitä on vaikka toisille jakaa
(haluaaks kukaan,olis tarjolla)
kysyin muuten sitäkin että aiheuttaako
liika lääkitys kohtauksia niin kuulemma
ei.
ainoastaan sivuvaikutuksia tulee
reippaammin
meikäläinen on varmaan niin turtunut
niihinkin että ei ne enään vaikuta
voi jessus kun oli raskas
3
408
Vastaukset
- juulia
kummallisesti.
mulle sanottiin että kun
seuraava iso kohtaus tulee
mene terveyskeskukseen.
kysyin että 5min,10min,milloin
kun ei ne täällä hoida epipotilaita
sanottiin vaan että päättele itse- varalle
pitäisi jotenkin osata varata etukäteen aika. Vaikka maanantai-aamuksi 930, niin lääkärit ja hoitajat olisivat jo aamukahvit hörpänneet, ensihoito ehkä hyvin paikalla.
Mulle ei vaan ole valjennut, missä voi opiskella ennustajaksi. Erikoistuisin niihin vahinkoihin, jotka eivät tule kello kaulassa. Laittaisin ne niille. Toisinaan lääkärit ovat uskomattoman hattumaisia kun niillä on kiire tekemään muita tärkeämpiä asioita (juomaan kahvia ja nauttii kovaa palkkaa vaikka ei perehtyisi asiaan).
Mitä tuohon kovempaan tulee, se luultavasti tarkoitti että jos tavallisesti tulee vaikka lyhyt kouristus (eli ajantaju ja aistit säilyy) niin se on se "normaali" ja "lievä" kohtaus. "Iso" kohtaus voi olla siinä tapauksessa joku missä alkaa jo aistit kadota (näkö, kuulo, tunto) ja alkaa tulla tärinää.
Jos normaalisti on "tärinä"kohtaus joka kestää vaikka alle minuutin niin "iso" kohtaus on se että sen kesto on vaikka pari kolme minuuttia.
Lääkäreille pitäisi vain haistattaa paskat ja sanoa että ette te viitsi potilaita hoitaa tunteella, tavoitteena on vain nauttia ylisuurta palkkaa kun ollaan niin parempaa ihmistä koska on kouluja käyty ja arvosanat loistaa. Saisivat oikeasti panostaa enemmän.
Omassa kohdassa yksi lääkäri kysyi että "Onkos muuta kysyttävää?" ja nousi heti penkistään ja oli saattamassa mua pois huoneesta ennen kun ehdin edes suuta avata. Meni sentään vielä takaisin istumaan kun esitin "muun" kysymyksen. Se myös puhui asiat nopeasti ja lyhyesti että tietoja sai kaivaa jos sitä tarvitsi. Tavallinen vastaus on "No nostetaampa lääkeannostusta" tai "Laitetaan toinen lääke rinnalle". Säälittävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565310Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212347- 1111572
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2271524- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2881078- 721047