kerkesimme jo iloita toisesta lapsesta. kävin varhais ultrassa tiputtelun takia ja eihän siellä masussa enää mitää ollut....... jo toinen keskenmeno puolen vuoden sisällä... en taho jaksaa enää......
surua ja tuskaa.......
6
1301
Vastaukset
- pahoillani!!!!
tuskasi on varmasti sietämätön :( olitko miten pitkällä raskaudessa??
- maami
Voi kurja :( Varmasti on vaikea kestää.
- Sone
Otan osaa..
Samoin kävi meillä viime lauantaina..
Kerkesi jo tottua ajatukseen vauvasta.. - itku pääsi meilläkin
Ikävää tuollainen. Toivottavasti jaksat. Meillä juuri syntyi kuollut lapsi. Tuska on hirveä, mutta täytyy vain yrittää eteenpäin. Kyllä se elämä meillekin joskus vielä hymyilee. Täytyy vain yrittää ymmärtää tätä elämää kun se ei aina ole helppoa.
- ......
Mulla oli esikoisen jälkeen tuulimunaraskaus ja sitten perään kohdun ulkoinen raskaus. Pettymys ja suru on valtavan suuri. Nyt olen jälleen raskaana ja tällä kertaa kaikki on ok. Voimia sinulle, tiedän että nyt ottaa koville. Muista pitää itsestäsi huolta ja lepää tarvittaessa.
viikolla 5. raskaushormoni oli 700 eikä ultrassa näkynyt mitää.... en tahdo vielä uskoa ,että näin on käynyt....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284