Tietääkö kukaan

oooo

onko kukaan tilannut terä asekeskuksesta Cold Steel Kukri Machete CS-97KMS    

kestääkö semmoinen oksien yms katkomista???

5

1430

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertokaa pliis
    • ocnfbouicb

...sulle kunnon kukri.

http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=isotveitset&ID=2221

Hiiliterästä,käsityönä tehty eli eivät täysin identtisiä,omassani hamaran paksuus 12mm,kävin paikan päällä valitsemassa.Tuossa veitsessä ei ole mitään sen kummempaa mystiikkaa,se on vaan nepalilainen näkemys vesurista.Monikäyttöisempi vain,kuin tämä kotimainen.

Ja tuollainen Cheyenne I tai vastaava pieni veitsi sille kaveriks,tarkempaan veistelyyn.

http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=metsastysveitset&ID=2747

Ennenkuin joku saatanan savolainen alkaa tähän väliin jotain sopertamaan,niin mä suosittelen kaikille veitsiä,joissa on väisti.Tai väistölaatta,ihan miten kukin sitä haluaa kutsua.Sen verta monen tumpelon oon nähny halkaisevan kämmenensä tai teloneen sormensa...Kukri on poikkeus,sitä ei ole tarkoitettu pistämiseen.

Noilla onttokahvaisilla survival-puukoilla ei tee mitään,kakarana tuli rikottua niitä jokunen,ja aina sama juttu,kahva murtui terän kiinnityskohdasta...

• jurinaa

Katsele peiliin samalla kun kirjoitat.

• first blood
        jurinaa kirjoitti:

Katsele peiliin samalla kun kirjoitat.

On se jännä juttu ettei first blood veitsiä voida valmistaa paremmasta teräs laadusta. Muuten ovat kyllä hienoja ja yllättävän vankkoja, vaikka niitä leluiksi haukutaankin.Omistan tällä hetkellä muutaman ykkös ja kakkos veitsen eli toista käytän mökil makkarapaketin aukasuun ja toinen collection mielessä.Kolmosta en ole vielä onnistunut saamaan united cutleryn omistajan vaihdoksen takia.Linderin crocodile hunter on kyllä terävin omistamani veitsi,syynä varmaan high carbon steel terä ja muutenkin siin on käteen istuva kahva suosittelen.Cold steelin trail masterkin kiinnostaa ovatko ne todella niin kestäviä kuin huvittavassa dvdeessä näyttävät.

• kaapunnipoeka

Kutuit sinä? Olko jottae asijooki? Kyllähä sulle ontto-ollile onttokahvaset onnii aevan omijjaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe