Tää on nyt tällänen vuodattelujuttu, ku on niin tylsää näin iltahämärässä.
Laivalle pitäs päästä, mieluiten Viking Linelle, mutta ku on ne ikärajat. Täysi-ikäinen olen ja ylikin, mutta ei se tunnu auttavan matkalle pääsyssä. Porukoitten pitäs mukaan tulla.
Kertokaa onko noissa ikärajoissa oikeesti mitään järkee? Nyt en pääse matkaan vain siksi, etteivät vanhempani jaksa lähteä ja eivät pidä ruotsinristeilyistä.
--------------------------------------------
Helsinki-Tukholma risteilyt
Joka päivä 21 v.
Kuka voi toimia holhoojana yksittäisille henkilöille, jotka eivät täytä ikärajavaatimuksia?
Vanhemmat, holhooja (myös äiti- ja isäpuoli)
Isovanhemmat
Vanhempien sisarukset (täti, setä, eno)
Lähde: http://www.vikingline.fi/
------------------------------------------------
Voi olla myös niinkin, että olen käsittänyt väärin, mutta en usko.
Elämä on...
Mohiko
3
472
Vastaukset
- Von runkmann
Kunhan sulla on mukana ne "holhoojamääritelmät" täyttävä henkilö. Ei tarvitse edes olla sukulainen. Vaikka paikallinen käteenvetäjäkerhon puheenjohtaja viisissä-kymmenissään.
Eli muuten ihan sama, kunhan suostuu "kantamaan vastuun" sinusta "alaikäisenä. - Anonyymi
Täytyy olla vähintään lakitieteen tohtori, jotta ymmärtäisi nuo ikäsäännöt.
- Anonyymi
Ikäsäännöissä on erinomaisen paljon järkeä. Näin laivalla on huomattavasti rauhallisempaa ja siistimpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096