OLen menossa syksyllä Berliiniin, ja olen kuullut U-Bahn Museumista, eli metromuseosta. Mutta en ole saanut selville missä tämä paikka sijaitsee. Ja onko se käymisen arvoinen jos on ''metrohullu''?
U-Bahn Museum
3
536
Vastaukset
- ubahnmuseum
Helppoa on googlata!
Sijaitsee Olympiastadionin Ubahn asemalla.
http://www.ag-berliner-u-bahn.de/?m=1
En ole käynyt, tosin en ole metrohullu. Jos olisin niin varmasti kävisin. Stadion on myös näkemisen arvoinen.- Metrobus
Kiitos, kyllä minä googlasinkin mutta saksaa en osaa
paljoa, niin ei tuolta löytynyt kunnolla, joku saksaa osaava voisi yrittää kertoa mitkä ovat aukioloajat. >:P - Saksa hallussa
Metrobus kirjoitti:
Kiitos, kyllä minä googlasinkin mutta saksaa en osaa
paljoa, niin ei tuolta löytynyt kunnolla, joku saksaa osaava voisi yrittää kertoa mitkä ovat aukioloajat. >:P"Reguläre Öffnungszeiten
Das U-Bahn-Museum Berlin hat am jeweils 2. Sonnabend des Monats von 10:30 Uhr bis 16:00 Uhr geöffnet. (letzter Einlass um 15.30 Uhr)"
Normaali aukioloaika: joka kuukauden 2. lauantai ajalla 10:30 - 16:00. Sisäänkäynti suljetaan 15:30 !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319