Mistä halvimmat

lennot?

Jó napot!

Mitä kautta ootte saanut Budapestiin halvimmat lennot? Tartten vaan pelkän menon kun meen pitemmäks aikaa ja löytämäni halvin suora lento on veroineen 114 euroa, se on Blue1:n kautta. Kertoilkaa jos tiedätte mahdollisia halvempia reittejä. Kiitos!

5

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

suora lento? Tampere - Frankfurt - Budapest oli tosi edullinen. Frankfurt Budapest paras 0,01 euroa. Samoin Ryanairin T:re - Lontoo - Budapest.
      Tosin Frankfurtin kone Budapestiin lähtee 10 minuuttia ennen kuin T:reen kone laskeutuu. Seuraavan yhteyslennon lähtöön oli muistaakseni 9 tuntia.

• AP.

Vähän aika sitten kattelin kans tota Frankfurtin kautta lentoa, mut eipä ollu sitäkään enää Ryanairin listoilla. Vaihtoaikakin ois ollu melkein vuorkokausi. :D Budasta ei ollu näköjään lentoja kun kahteen paikkaan enää. Mut ehkä toi suora lento on silti kivempi ja säästää ainakin aikaa ja vaivaa.

• matkustanut

Olin tosi tyytyväinen matkustaessani Malevin koneella Budapestiin. Meno-paluu 138euroa ja kaikki oli kyllä yhtä hienoa jos ei vielä parempaa kuin Finnairilla!

• veeeera

Tunteja selattuani koneella edullisia hintoja tajusin vihdoin katsoa malevin sivuilta, ja yllätyksekseni sieltä oli todella edullisia lentoja seuraavan viikon lennoille. Millään muulla ei päässyt niin halvalla. Olen niin iloinen että päätin jo ryhtyä kanta-asiakkaaksi. Mutta ehkäpä pitäisi testata se airline ekaksi.

• on...
        veeeera kirjoitti:

Tunteja selattuani koneella edullisia hintoja tajusin vihdoin katsoa malevin sivuilta, ja yllätyksekseni sieltä oli todella edullisia lentoja seuraavan viikon lennoille. Millään muulla ei päässyt niin halvalla. Olen niin iloinen että päätin jo ryhtyä kanta-asiakkaaksi. Mutta ehkäpä pitäisi testata se airline ekaksi.

Olen lentänyt Malevilla parikymmentä vuotta Unkariin. Alkuaikoina tärisevillä Tupoleveilla. Viime syksynä kun olin menossa kansannousun 50-vuotisjuhliin niin sinä päivänä ei mennyt kuin Finnair, onneksi menivät lakkoon ja sain siirrettyä matkaani päivän myöhemmäksi. Panzio Gödöllössä ja autovuokraamo olivat joustavia ja Malev vei Finnairin lipuilla Unkariin. Parin viikon kuluttua uudestaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe