Eli tälläisiä merkkejä olen keräillyt:
-Saksan Leipzigin syysmessuilta 1948 luvulta, Valtiokansleri Hitler postimerkki.Leimattu.
-Adolf Hitler aiheisia aiheisia muita merkkejä vuodelta 1941.Leimattuja.
Sitten sellaisiin merkkeihin jotka todella kiinnostavat minua:
USA:N POSTIMERKKEJÄ:
-Vuodelta 1851 oleva USA:lainen postimerkki.Leimattu.
-Vuodelta 1857 oleva USA:lainen postimerkki.Leimattu.
Ja noita jatkuu aina 1980 lukuun asti suunnilleen.
Haluaisin tietää siis noin lonkalta heitetyn arvon, siis haluan arvon aina yksittäisestä postimerkistä.
Kiitos vastanneille :)!
Kuinka aljo näiden merkkian arvo (veikkauksia)?
9
3370
Vastaukset
- unohtu..
Sanoa että kaikki merkit ovat aivan loistavassa kunnossa kansioissa, hyvin säilytetty.Ja todellakin, kaikista löytyy leimat.
- koiran nimi.
Erisnimet kirjoitetaan suurella alkukirjaimella.
- että kirjastosta
löytyy myös ulkolaisten merkkien luetteloita, joista arvot voit tarkistaa merkkikohtaisesti. Ne kun vaihtuvat ihan merkeittäin eikä pelkästään vuosiluku totuutta kerro.
- erittäin siistejä
ja leimattuja, ne voisivat olla ns. suosioleimattuja, jolloin liimapuolikin on vielä ehta.
- ei oikein arvosteta
erittäin siistejä kirjoitti:
ja leimattuja, ne voisivat olla ns. suosioleimattuja, jolloin liimapuolikin on vielä ehta.
keräilijöiden keskuudessa. Jopa Suomen Postilta voi tilata tuollaisia "käyttämättömiä merkkejä", jotka onkin leimattu.
- kednah
ei oikein arvosteta kirjoitti:
keräilijöiden keskuudessa. Jopa Suomen Postilta voi tilata tuollaisia "käyttämättömiä merkkejä", jotka onkin leimattu.
Onko tosiaan Hitler merkeillä mitään arvoa, joku puhuu 5e/kpl?
- kednah
Liekö mitään arvoa Hindenburgin kuvalla 15.8.1917
- ss
Onko arvoa leimalla vuodelta 1931 varustetulla mrkillä Waasan Hovioikeudesta?
- Keraaja 65v.
Hindenburg sekä Hitler-merkkejä painettiin aikoinaan niin valtava määrä, ettei niillä tule koskaan olemaan sen suurempaa arvoa. Loistoleimaisena ehkä joku Saksaa tai sen miehitysalueita keräävä saattaisi niistä muutaman egen maksaakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768