Hintataso

???_______

Oon lähdössä parin kaverin kanssa autonostoreissulle Frankfurtiin ja nyt kiinnostaisi tietää mikä on hintataso Saksassa ALKOHOLIN suhteen verrattuna Viroon. Pitäisi saada baarikaappiin täytettä ja kun kuulemma Saksassa on viina halvempaa kuin Suomessa niin kannattaako sieltä roudata juotavaa vai onko Viron hinnat kuitenkin paljon edullisemmat. Vai pitäiskö tulla Viron kautta takas...

3

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaappiin juomia

Kyllä Saksasta kannattaa ostaa kaappiin täydennystä.

Itte oon aika tuonu juomat Saksasta, laatua saa halvalla un osaa valita. ¨

Virosta ei kannata ostaa, pitäkööt pirtunsa...

• Gute Reise

Olen ihmetellyt, että Viro on nostamassa alkoholiveroa eurooppalaiselle tasolle. Joka tapauksessa jo pitkään Saksassa on ollut edullisemmat alkoholijuomat kun Virossa. Onkohan sitten myyjän katteet Saksassa pienemmät?
      Siis osta vaan Saksasta ja saat varmemmin myös sitä, mitä etiketissä lukee.

• mistä roikkuu

eli mistä tykkäät. Saksalainen kalja on tosi halpaa, iso nelostölkki tai pullo irtoaa alle eurolla, tarjouksessa vielä halvemmalla. Tuontikalja (heinekenit ym) ei sitten niin edullisia vaikka ainakin Suomeen verrattuna tietysti halvempaa. Absolutvotka ja finladia ovat myös kalliimpia kuin saksalaiset tai itävaltalaiset snapsit, absolutpullo taitaa olla siinä 10-12 euron paikkeilla, paikallisia snapseja saat jo 6-7 eurolla. Jos viineistä tykkäät niin saksalaisia saat kyllä halvalla. Joten etköhän saa Saksassa lastin täyteen ihan hyvällä hinnalla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe