Neliapila

rippikoulun käynyt

Hyvät pyhäjärviset!
Miten se(hän) Maija-Liisa naapurista on saanut meidän 60-kymppiset miehet näin hullunlailla rakastuneeksi, että maansakin myyvät. Mutta, että Marja-Liisakin- onko hän rakastunut meidän miesten rakkauteen?. Jos Haapajärvellä on v. 2009 velkaa asukasta kohden 4686 ja meillä Pyhäjärvisillä vastaavana aikana 1786 euroa/asukas, niin johan sen näkee "sokea reetukin", että maksumiehiksi joudutaan.
Ja kyllä kesäpyhäkäs on oikeutettu sanomaan mielipiteensä siinä kuin kuka tahansa. Tänä iltana vain Onni suosii Rohkeaa- Ole siis itsenäinen ja näe tosiasiat. Älä anna Paavon, Pentin ja Jukan sekä Marja -Liisan viedä Sinua kuin "pässiä narussa". Kai olet tämän sekamelskan seassa ymmärtänyt, miten suuriarvoisesta on kysymys. Ei tarvitse kuin pyörähtää keskustassa, niin aina tulee keskustelijoita- kukaan ei ole vielä ollut liittymisen kannalla- Huom!- en ole valtaapitävä, mutta olen pyhäjärvinen tavallinen tallaaja

4

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämmästynyt kulkija

En ole tavannyt YHTÄÄN kuntaliitoksen puoltajaa ja olen satoja ja satoja jututtanut. Puolesta olen kuullut olevan vain noiden valtuutettujen, jotka sitä ajavat.

• voihan vitsi

Vaikka olenkin erakko, en ole kuullut kenenkään puoltavan kuntaliitosta kaduilla ja kujillöa. Kauhuissaan kyllä ovat olleet

• Anonyymi

Harvoin on kunnollisia.
      Seppo esittää

• Anonyymi

Miljoonavahingot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe