Hyvät pyhäjärviset!
Miten se(hän) Maija-Liisa naapurista on saanut meidän 60-kymppiset miehet näin hullunlailla rakastuneeksi, että maansakin myyvät. Mutta, että Marja-Liisakin- onko hän rakastunut meidän miesten rakkauteen?. Jos Haapajärvellä on v. 2009 velkaa asukasta kohden 4686 ja meillä Pyhäjärvisillä vastaavana aikana 1786 euroa/asukas, niin johan sen näkee "sokea reetukin", että maksumiehiksi joudutaan.
Ja kyllä kesäpyhäkäs on oikeutettu sanomaan mielipiteensä siinä kuin kuka tahansa. Tänä iltana vain Onni suosii Rohkeaa- Ole siis itsenäinen ja näe tosiasiat. Älä anna Paavon, Pentin ja Jukan sekä Marja -Liisan viedä Sinua kuin "pässiä narussa". Kai olet tämän sekamelskan seassa ymmärtänyt, miten suuriarvoisesta on kysymys. Ei tarvitse kuin pyörähtää keskustassa, niin aina tulee keskustelijoita- kukaan ei ole vielä ollut liittymisen kannalla- Huom!- en ole valtaapitävä, mutta olen pyhäjärvinen tavallinen tallaaja
Neliapila
rippikoulun käynyt
4
582
Vastaukset
- Hämmästynyt kulkija
En ole tavannyt YHTÄÄN kuntaliitoksen puoltajaa ja olen satoja ja satoja jututtanut. Puolesta olen kuullut olevan vain noiden valtuutettujen, jotka sitä ajavat.
- voihan vitsi
Vaikka olenkin erakko, en ole kuullut kenenkään puoltavan kuntaliitosta kaduilla ja kujillöa. Kauhuissaan kyllä ovat olleet
- Anonyymi
Harvoin on kunnollisia.
Seppo esittää - Anonyymi
Miljoonavahingot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289