Mitäs tykkäisit, jos miehen köriläs aamusella valtaisi kylppärin meikillä itseään koristaakseen?
Siinä hän peilailisi silmäkulmissaan naururypytystä ja taputtelisi rauhoittavaa geeliä, sekä rypyn estovoidetta. Huulikiiltoa puikosta imuttelun tehostamana. Ripsiin pidentävää kestomascaraa ja kulmakynällä tehostettua katsetta.
Iltasella hän asettautuisi nojatuoliin kiristävä maski naamallaan. Hyvin huolestuneena hän tarkastelisi selluliitin keräytymää jenkkakahvoissa ja samalla rullaisi estovoidetta vyötäröä kavantaakseen.
Olivathan jo ammoiset egyptiläiset miehet perukeissa, tekoparrassa ja sävähdyttävässä silmämeikissä. Hovissa urokset keikaroivat puuterilla valkaistuissa naamoissa ja puudelin näköiset koristukset päässään.
Kosmetiikkateollisuus on joka tapauksessa keksinyt miehet. Pärjääkö meidän apinamiehemme enää pelkällä dödöllä ja partavedellä?
Apinamies katso peiliin!
20
1449
Vastaukset
- Rocellii
eikös tuolla luonnossakin urokset ole koristeellisempia kuin naaraat
olen oikein odottanut tuota ;)))
JES!!!!
no..jos olis oma ukko ja se yht` äkkiä alkaisi tuolleesti käyttäytyä ( tapojensa vastaisesti), niin tietysti...ajattelisin, että mikähän sen pään on sekoittanut...- -NK-
Oikeesti kuulin yhdeltä naiselta miehensä käyttävän ryppyvoidetta:D
Nuoremmat miehet (ainaski julkikikset) maalaavat silmiään ja korostavat huulikaarta. On nuo jo iäkkäämmätkin urokset nähty meikissä (Danny). - Rocellii
-NK- kirjoitti:
Oikeesti kuulin yhdeltä naiselta miehensä käyttävän ryppyvoidetta:D
Nuoremmat miehet (ainaski julkikikset) maalaavat silmiään ja korostavat huulikaarta. On nuo jo iäkkäämmätkin urokset nähty meikissä (Danny).siinä missä "itkeminenkin"
saa miehet meikata,,,mielestäni
tietenkin....voisi vähän sitten ottaa oppia, mikä kenellekin sopii ja on tyyliin istuvaa
ettei mene överiksi....
kivahan se on katsella :)))
- norMix evk
sitä dödöä ja partavettä tarvitaan? Eikö vesi ja saippua enää riitäkään?
- -NK-
olen satavarma, että sinultakin vuodessa kuluu useampi suihkugeeli ja lisäksi tuheuttavaa shampoota, hiushoidetta, muotovaahtoa, partavaahdoketta, aurinkorasvaa, ja jalkavoidetta.
Hyvälle tuoksuvaa miestä tekee mieli koko ajan nuuskuuttaa. Mieto hyväntuoksuinen partavesi tai eau de toilette...ah, ei voi vastustaa ;)).
- norMix evk
-NK- kirjoitti:
olen satavarma, että sinultakin vuodessa kuluu useampi suihkugeeli ja lisäksi tuheuttavaa shampoota, hiushoidetta, muotovaahtoa, partavaahdoketta, aurinkorasvaa, ja jalkavoidetta.
ehkä noin puolia mainitsemistasi olen joskus käyttänyt, vaikka sinänsä tuo kemikaliobudjettini on kyllä aika minimaalinen...enempi sitten noihin kemikaaleihin...esim autokemikaaleihin...ja etanoliin:))
- norMix evk
Mariet kirjoitti:
Hyvälle tuoksuvaa miestä tekee mieli koko ajan nuuskuuttaa. Mieto hyväntuoksuinen partavesi tai eau de toilette...ah, ei voi vastustaa ;)).
;-))
- BadMyntton
olen syntynyt niin kauniiksi etten moisia touhuja tarvitse. Ennestään pumpulimainen ihoni on vain pehmentynyt sen jälkeen kun aloitin kasvisruokavalion. Hikoillut en ole koskaan, sillä olen kylmäverinen. Deoranttia en ole koskaan tarvinnut, sillä ominaishajuni houkuttelee jo muutenkin liikaa naaraita ympärilleni. Jenkkakahvat saavat kyytiä punttisalilla, jonne joudun kohta tilaamaan 300 kiloa lisää rautaa, kun entiset 1236kiloa ei enää riitä. Tukkaa ei tarvitse kammata, koska sitä ei ole. KOvasti se yrittää kyllä kasvaa, ja aamuisin herään tyyny kiinni päässä, koska eritän 100 kertaisen määrän mieshormoonia esim. kadunmieheen verrattuna. MInä en myöskään löhähdä nojatuoliin vaan voimistelen telkkaria katsoessani, olen olympiatason voimistelija esim. hevosella ja nojapuilla. Katseeni ei myöskään tarvitse minkäänlaista ehostusta. Silmiini on hukkunut enemmän porukkaa kun suomen järviin ja pelkkä vilkaisuni riittää saamaan herkemmän naisen siunattuun tilaan(siksi aina aurinkolasit).
- -NK-
jopa galleria kuvasi:-) Ties mitä salaista kosmetiikkaa neikkilaukustasi löytyykään.
:=)
juu en elä sellaisessa suhteessa että joku äijä pääsisi katsomaan kylppärissä aamulla peiliin tjn
mutta kai se oli suosittua foiniikkialaisille tai nykypäiwän greikkalaisille tjn
mut raawas suamalainen miäs ?
EI EI tule kysymykseen mitenkään waikka kuinka olisi muotia tjn
juu iltasella woisi kiristellä hampaita :=)
mitä lihaa sinne jäi illalliselta ja röyhtäillä oluen kanssa :=)
hiki mennen pontikka ja walkosipuli tosimiähen dödöt
jos ne ei pure ei ole enää toiwoa aidolla suomimiähellä
jos joku kosmetiikkahomo tulee esittelee miul pikkurillisuorana jotain ns naisellista tuaksua se lähtee lasareettiin samantien ja ihmettelee siel et mikä osui tjn
ja sisar hento selittelee ettei enää ole mitää hätää PRKL
sää ole ain osanu rowoilla mut nyt tuli hywä :=)
määki heräsi koomasta :=)- -NK-
näin vakavalla aiheella provoileen lähtisi. *sormet ristissä*
Tuo koristautumisen tarve näkyy sinunkin profiilista. Vai mihis tuota kuvassasi olevaa rekvisiittaa muutoin tarvitaan?
Ihankin selkeästi riikinkukon pyrstön levitystä.
Ah kuinka vaikuttavaa. 'huokaisee'
miehellä ei ihan ensinäkemältä sytytä. Mutta kosteusvoidetta on miestenkin ehdottomasti käytettävä.
Poitsuni kärsi murkkuna voimakkaasta aknesta ja käytti lääkkeitä jotka kuivattivat ja kiristivät ihoa kiusallisesti. Läträsin hänen kasvoihinsa kosteusvoidetta joka kummasti helpotti hänen oloaan. Jääkiekkoilijana saattoi joutua käymään suihkussa kaks- kolme kertaa päivässä. Iho kuivui kovasti ja olenkin opettanut käyttämään kosteusvoidetta joka päivä. Nykyään kylläkin tyttöystävä huolehtii että kaapissa on kasvovoiteet aina saatavilla. Vaikka osaa hän niitä itsekin ostaa.
Exäkin saa kiittää minua nuorekkaista kasvoista vaikka on jo ylittänyt 50 v. Taputtelin hänen kasvoihin samaa ryppyvoidetta kuin omaanikin :). Siinä sai miehen silmänympäryksetkin oman osansa.
Noo... kai sillä nuorekkuudella on geeneilläkin oma osansa.
Se on kyllä ihan epistä ettei miehillä ole selluliittimuhkuroita.- -NK-
selluliittiä jo miehillekkin ilmaantunut, siis mikäli on kosmetiikan tarjontaan uskomista----
Yhtälaisesti se miehen iho kaipaa kosteuttamista, kuin naisenkin. Ostakoot vaan omat tuubinsa. -NK- kirjoitti:
selluliittiä jo miehillekkin ilmaantunut, siis mikäli on kosmetiikan tarjontaan uskomista----
Yhtälaisesti se miehen iho kaipaa kosteuttamista, kuin naisenkin. Ostakoot vaan omat tuubinsa.Siis onko miehillekin omat selluliittivoiteensa. Tuota en ole kuullutkaan. Olin varma ettei miehillä olis selluliittiongelmia ollenkaan.
Unohdin kertoa että on ne miehet saaneet osansa mun puuterihuiskustakin :).
Tv-esiintymisiin miehet vasta meikataan ja puuteroidaankin. Ei sitä katselija huomaakaan, on niin taitavasti tehty. Mutta jos ei 'meikattais' silloin sitä ihmettelis miten nuo kasvot noin kiilteleekin.- -NK-
Mariet kirjoitti:
Siis onko miehillekin omat selluliittivoiteensa. Tuota en ole kuullutkaan. Olin varma ettei miehillä olis selluliittiongelmia ollenkaan.
Unohdin kertoa että on ne miehet saaneet osansa mun puuterihuiskustakin :).
Tv-esiintymisiin miehet vasta meikataan ja puuteroidaankin. Ei sitä katselija huomaakaan, on niin taitavasti tehty. Mutta jos ei 'meikattais' silloin sitä ihmettelis miten nuo kasvot noin kiilteleekin.yhteistä voidettakin käyttää, mutta kyllä niitä jo miehillekin markkinoidaan.
- a.mazon
Kyllä minä siihenkin tottuisin....100 vuodessa.
Tuurasin jo 9 v lähtien Korkeasaaressa simpansseja. Täydestä meni.
Jotkut lapsikävijät ihmettelivät miksi tolla yhellä on turkki mustasta kankaasta.
- No hyvä laps sen turkki on nokeentunut ja nyt pesulassa, kuulin opastettavan.
Olin hyvin suosittu abiserkkujen populassa. Saamani banatsut jaoin jengille.
Eihän ihmiset voineet tietääbanaaniallergiastani. Luulivat tätä sosiaalisuudeksi.- mayanna
Peilin edessä vietän itsekin kovin vähän aikaa ja voipi olla, että päreet palaisi, jos ukkokulta itseään ihailisi tai vahtaisi peilistä päivät pitkät.
Toki pidän miehestä, joka on pesty ja suittu, partavedeltäkin saa vähän tuoksua, jos jonnekin muualle on matka kuin roskapussia viemään, mutta liika on liikaa.
Erikseen lasken sitten esim. kulttuurisidonnaiset juhlamenoihin koristautumiset tai työn 'vaatimat' rooliasut maskeerauksineen.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.42716768Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1402680- 941986
- 861859
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te491447- 1021320
Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi391266Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2921250Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831199Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211173