Onko kenelläkään kokemuksia IRC-galleriassa esiintyvistä "ilmoituksista", jotka ihan yllättäen ilmestyvät joidenkin tyyppien sivujen kohdalla? "Ilmoitukset" jumittavat koneen hetkeksi ja usein niissä lukee jotakin esim. "kommenti nyt vain", "moi" ja lopuksi kun on tarpeeksi kauan yrittänyt sulkea ilmoitusta sen ylärukisista napsuttamalla "nyt päästän sinut menemään" jne.
Ilmoituksissa on usein yläruksin lisäksi alhaalla oleva ok-näppäin, joten ajattelin, että ovatko ne jotakin vakoiluohjelmia, joissa yritetään pakottaa käyttäjä asentamaan ko. ohjelma koneeseen estämällä poispääsy sivulta?
En ole koskaan painanut ok-näppäintä, olen yrittänyt vain sulkea "roskailmoitusta" sen yläreunassa olevasta ruksista. Joissakin tapauksissa kun näpsyttää ruksia, ilmoituksen teksti vaihtuu, kunnes ilmoitus lopulta häviää.
Olen liikkunut IRC-galleriassa anonyymina, joten minulla ei ole kokemusta kuinka ilmoitukset käyttäytyvät rekisteröityneiden käyttäjien kohdalla. Mitä tuollaiset ilmoitukset oikeastaan ovat???
IRC-galleriassa vakoiluohjelmia?
6
754
Vastaukset
- sälä
eli lisämaksullisia pikkupirulaisia, ei vakoiluohjelmia tai viruksia :)
- Uusi käyttäjä
Kiitoksia vastauksesta. Minä jo ehdin luulla, että ne ovat jotakin vakoiluohjelmia, kun niissä kehotetaan painamaan sitä ilmoituksen alareunassa olevaa ok-näppäintä. Ajatteliun, että saattaisivat asentaa koneeseen jotakin vakoiluohjelmia tms. :D Mitä siitä muuten tapahtuu, jos painaa sitä sälän ok-näppäintä?
- paina
Uusi käyttäjä kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta. Minä jo ehdin luulla, että ne ovat jotakin vakoiluohjelmia, kun niissä kehotetaan painamaan sitä ilmoituksen alareunassa olevaa ok-näppäintä. Ajatteliun, että saattaisivat asentaa koneeseen jotakin vakoiluohjelmia tms. :D Mitä siitä muuten tapahtuu, jos painaa sitä sälän ok-näppäintä?
ok-näppäintä, jos et tiedä mitä teet, vaikka joku ohjelma pyytääkin. Se on varma tapa saada pöpöjä koneelle.
- usdhfusdhfu
niistä selvitä kun pistät selaimsei asetuksista javascriptin poist päältä. js:n päällä pitäminen on muutenkin koneelle hengenvaarallista
- Uusi käyttäjä
Kiitoskia sinullekin, olen tosiaan vasta tutustumassa IRC-galleriaan, joten en ollut tiennyt aikaisemmin että tuollaisia sälöjä on.
- woody
Mutta ei tarvitse js:ää ottaa pois käytöstä, kun irc-gallerian asetuksista saa noi sälät yms turhuudet pois käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190