löytyiskö joensuusta seksiseuraa ok kaverista ok 45v ukkomiehelle. kaikki "normaali" käy. sulla paikka.
miesseuraa joensuusta ?
15
741
Vastaukset
- toinen
Muuten ok mutta paikkaa ei löydy. Minä 30 v.
- hanski
kirjottele, jos jotain keksittäis. kesällä vaikka luonnossa?
- hanski
mun mailiosote: kalle1957@suomi24.fi
Vanha ilmotus mut oisko joensuun alueella vielä bi miehiä oon 25v haluaisin kokea ekan anaali seksin.
- Anonyymi
Täällä ois Enossa 30v reissumies, mulla mökki missä majotun, kiinnostaako tulla illalla käymään?
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ois Enossa 30v reissumies, mulla mökki missä majotun, kiinnostaako tulla illalla käymään?
Mielellään kävis minun luona :) ihan mikä päivä vain. onko sulla iso muna ;)
- Anonyymi
Oon just tulossa takas Joensuuhun, pääsetkö liikkumaan autolla? Mulla on semmonen sopivan kokonen ;)
Anonyymi kirjoitti:
Oon just tulossa takas Joensuuhun, pääsetkö liikkumaan autolla? Mulla on semmonen sopivan kokonen ;)
tule minun luokse joku ilta niin saat panna pitkän kaavan kautta minua peppuun;) jos käy nii vaihetaan tarkempia tietoja :)
- Anonyymi
rupareikä trotajais väljyyttää
- Anonyymi
Joensuussa ois halukas mies kokeilee imeä.
- Anonyymi
Oiskohan Joensuussa siistille miehelle bi tai gay seuraa tarjolla, paikka tietysti on ja vaikka tänä iltana,en ole kovin kokenut mutta eiköhän se siitä.
- Anonyymi
Otetaanko tänään yhteys? tekee mieli.
- Anonyymi
Täällä ois siisti mies tarjolla ja paikka tietysti on,en kokenut mutta halukas kokeilemaan milloin tahansa sulle käy.
- Anonyymi
Itekkii aika kokematon mutta halua ottaa kunnolla suuhun, paikka tietysti on.
- Anonyymi
Vanha ilmoitus sulla mutta vieläkö ois tarjolla luotettavaa seuraa.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106