elämä hukassa?
Täällä on
17
1419
Vastaukset
- Synnove.Pullo
tulla tänne kun täällä on muutamalla elämää vaikka toisille jakaa :D
- norMix evk
Jos ei livestä löydä elämää, kannatta kokeilla lifestä!
- kiva kiva
norMix evk kirjoitti:
Jos ei livestä löydä elämää, kannatta kokeilla lifestä!
kivasti ruutu välkkyy, kovasti on elämää.
- Synnove.Pullo
kiva kiva kirjoitti:
kivasti ruutu välkkyy, kovasti on elämää.
kaikki jutusteluhan keskustelupalstallakin kumpuaa eli saa aiheensa eletystä elämästä. Jokainen keskustelija/kirjoittaja tuo/suo/jakaa osan elämästään toisten keskustelijoiden kanssa.
En minä ainakaan muista että täällä paljonkaan itse palstaelämästä keskusteltaisiin.
Vaikka mistäpä minä tietäisin, palstaeläin kun olen *ja naurut päälle vaikken Lenita Airisto olekaan*.
Niin ja vielä voisin kertoa että minullepa sattui tänään hauska juttu.........mutta en kerrokaan koska se liittyi ihan muihin toimiin kuten esim. omaan elämään ja siihen kuuluviin ihmisiin.
- Puhurix
on aina huoli meidän laiffilaisten hankieläimestä. Kenellähän ei ole elämää...
- perusvastaus
addiktilta.Hyvä että kolahti.
- seksi
perusvastaus kirjoitti:
kadottanut ja jättänyt sinut aikaa sitten.
- Mistä niin
seksi kirjoitti:
kadottanut ja jättänyt sinut aikaa sitten.
päättelet?Jos sinulla on elämä hukassa niin ei se tarkoita että kaikilla on. ;D
- Puhurix
perusvastaus kirjoitti:
Taas netissä. Viimeks 20.6 ja nyt taas!
- viiletyinen
Elämä edessä ja tukka takana.
(toivottavasti) - Hintriikka
Miltähän tuntuu jos elämä on hukassa.
Mulla taas elämä on suht' koht' hanskassa :))
Mutta olipa elämä sitten missä tahansa, niin toivotan kaikille palstalaisille LEPPOISAA JUHANNUSTA, ja nyt laitan suomi24:n omalta osaltani kiinni, ja palaan juhannuksen jälkeen asiaan.
Ja usko vaan niin pystyn siihen :))) - Jermuxi tms.
Siis sellainen varaelämä...Siis hankieläin.
- tuntomerkein
varustettu etsintäkuulutus niin katsellaan...
- Masse setä
Esimerkiksi, kun jos on liikaa muurahaisia, niin se ei ole välttämättä huono asia.
- Ak:n lapio
Mutta minulle se on huono asia. Ulkosaunani hirteen on iskenyt leukansa HEVOSMUURAHAINEN. Eikä mikään -inen-loppuinen adjektiivi.
Ja murhanhimossani saunanisuojeluvaistolla aion listiä bastustani sekä sen ynpäristöstä kaiket hevosmuurahaiset, jotka pystyä kykenen.
- mayanna
laif is laif nan naa na na.... *laulelee hyväntuulisena*
Ihan satasella sitä eletään. Elämä on tässä ja nyt. Nautitaan joka hetkestä. Välillä ollaan aallonpohjassa, välillä kiljahdellaan elämäniloa aallon harjalla.
Elämään se kuuluu tämä palstaelämäkin.
Oikein mukavaista Juhannusta sinullekin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.42716798Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1402680- 941986
- 861859
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te491457- 1021320
Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi391276Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2931255Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211173