Olen aina ihmetellyt sitä, miksi miehet vaan ihmettelevät aina sitä samaa asiaa...miksi nainen ei anna.
Omalla kohdallani syy on aina ollut niissä miehissä. Jos saan seksistä jotain, niin annan ilomielin vaikka monta kertaa päivässä ja olen antanutkin minut huomioiville miehille. Eikä ole koskaan tarvinnut tällaisen miehen valittaa puutteesta.
No sitten nämä valittajasankarit... joita on kohdalle osunut todella monta.
Seksi = ei esileikkejä, äkkiä vaan munaa sinne koloon ja siinä sitten hetki jumputellaan, kunnes mies saa ja tyytyväisenä nukahtaa.
Ei vaivauduta esileikkeihin, ei nuolla, ei harrasteta mitään muuta hauskaa, ei toteuteta niitä asioita mistä nainen tykkää (pyynnöistä huolimatta)... ei koskaan tuoteta naiselle orgasmia.
Voisiko joku mies kertoa mulle, että kuinka monta kertaa itse jaksaisi seksiin vaivautua, jos saisi muutaman kerran jyystää, mutta aina jäisi tyydyttymätön olo. (ja joka kerta kun ei itsekään jaksa itseään tylsän panon huipentumaksi sormitella onneen). Jos siis ei saisi siitä seksistä yhtään mitään, vaan se olisi sitä pakkopullaa sitten, kun tietää ettei itse tule saamaan mitään. Silloin vain toivoo, että jyystäisi nyt sitten äkkiä että pääsisi itsekin nukkumaan!
Ja on yritetty keskustella, näyttää mistä tykkää, pyytää sitä jne jne jne.
Homman nimi vain on se, että nainen antaa silloin, kun saa niitä orgasmejakin. Mutta yhdynnässä sen saa todella harva, ja miehet kun huolehtivat sitten yleensä vain siitä omasta orkustaan.
Siinäpä minun kokemuksiani.
miksi nainen ei anna
12
2333
Vastaukset
- joku vaan
sinä haastat olen tuon myös itse huomannut ja puutetta ei liiemmin tarvi kärsiä.
Eli voinee todeta,että naisen huomioiminen kannattaa. - justagirl
Tutulta kuulostaa, ihan kuin kertoisit exästäni=D Oli kyllä aivan täysin uskomatonta, ettei keskustelu auttanut tilannetta yhtään, tuntui ettei miestä vähääkään kiinnosta se mistä nautin, tai saanko.
Vaikka kuinka yritti ensin vihjailla, sitten jutella, ja lopuksi jopa uhkailla, ei mikään mennyt perille, joten erosimme.
Yksi suurimpia syitä oli, että kyllästyin sormettamaan, ja kyllästyin siihen, että seksielämämme oli parin minuutin panoa tai munanlutkutusta. Siis, miestähän ei nuoleminen kiinnostanut. ( sheivattu ja vastapesty...luulisi ettei kauheasti ällötä=) )- siskoseni
Juuri näin!
Oma ukko kun ei ole osannut kuin tätä itsekästä itsensä tyhjentämistä minuun; loppui seksi jossain vaiheessa. Ihan turha kysyä miksi nainen on huonolla tuulella eikä anna kun siitä hommasta ei jää kuin pesut naiselle.
Naiselle kunnon tyydytys nuolemalla, eikä mittän kiirettä...monta orgasmia...kyllä sen jälkeen mieskin saa varmasti hyvät kyydit.
- niin..
Tuo on varmaan syy monessakin tapauksessa, jos ei naista enää haluta. Suosittelen jättämään tällaiset miehet. Vaikka seksi ei se tärkein juttu olisi suhteessa, niin kertoo se jotain miehestäkin. On itsekäs, ei haluta tuottaa kumppanille sitä nautintoa. Onneksi tällaisa tapauksia ei ole kohdalleni sattunut.
- Heikki.Hellämieli
> Seksi = ei esileikkejä, äkkiä vaan munaa sinne
> koloon ja siinä sitten hetki jumputellaan,
> kunnes mies saa ja tyytyväisenä nukahtaa.
> Ei vaivauduta esileikkeihin, ei nuolla, ei
> harrasteta mitään muuta hauskaa, ei toteuteta
> niitä asioita mistä nainen tykkää (pyynnöistä
> huolimatta)... ei koskaan tuoteta naiselle
> orgasmia.
Ei kai tuommosia miehiä ole olemassa? Ei voi olla! - myös:
missä helvetissä noita miehiä vielä on, kun nykyään löytyy informaatiota naisen seksuaalisuudesta joka paikasta. Ja tälläkin palstalla tuntuu olevan paljon ihania miehiä jotka ottavat mnaisen huomioon.
- justagirl
....kyse ei olekaan siitä, ettei informaatiota olisi, tai ettei mies osaisi...kun ei vaan VIITSI.
Eli toisinsanoen; mies on itsekäs, eikä todennäköisesti omaa mitään tunteita, ainakaan rakkautta tai edes jonkinlaista "ihastumista/tykästymistä" naiseen.
Todennäköisesti on naisen kanssa vaan siksi, ettei uskalla/osaa/halua olla sinkkukaan.
Kylmä tosi, tajusin asian itse juuri siinä suhteessa josta kerroin ylempänä...Tottahan toki sitä yrittää itselleen uskotella, että "kyllä se rakastaa, se vaan on vähän ITSEKÄS ja LAISKA..." ehei...mies ei vaan tunne mitään naista kohtaan oikeasti.
Tai toinen vaihtoehto; mies on jotenkin luonnehäiriöinen. Tosin silloin on vähän muutakin julmaa ja ilkeää käytöstä.
- ukko....mies
Nuolisin vaikka joka kerta hänet orkkuun, mutta kun ei kelpaa! Joten ei anna eikä anna itseään tyydyttää. Tällaisiakin naisia löytyy.
- rakin naapuri
koira nuolemaan!
Muuten kyllä teen kaiken naisen haluaman, mutta kun ei vain kelpaa. En kelpaa edes yrittämään mitään.
Syyn saan aina arvailla, mutta en arvaa.
Ja jos sitä nylkytystä haluat lisää, tekee uroskoira senkin mielellään. Nainen, joka kerran on koiran kanssa ollut, ei enää miestä kaipaa, väittävät. Ja taidanpa uskoa sen...
Sitten kun koiraasi kyllästyt, pane lihoiksi ja syö. Nahasta saat hienot pitkävartiset kinttaat kunhan löydät parkitsijan.
- mikänaisiavaivaa
Tällainen vanha keskustelu löytyi niin pakko sanoo et on se hienoo ku löytää sellaisen miehen joka sytyttää välinpitämättömyydellään ja tuntuu jännältä, mut se sama mies on sitten makuuhuoneessakin. Joten SITÄ SAA MITÄ TILAA! Jännitystä ja kutkutusta, kunnes arki koittaa.
- jumputellaan
Olen aina ihmetellyt sitä, miksi miehet vaan ihmettelevät aina sitä samaa asiaa...miksi nainen ei anna.
– katso peiliin, ihmettelys syy saattaa löytyä sieltä
Jos saan seksistä jotain, niin annan …
– sinulle seksi onkin siis vaihtokaupan väline t. suoritus
No sitten nämä valittajasankarit... joita on kohdalle osunut todella monta.
_ tuo kertoo aljon sinusta
Ei vaivauduta … (pyynnöistä huolimatta)... ei koskaan …
– saatko yleesä kaikki miehet nopesti ymmärtämään, että ei kannata
Voisiko joku mies kertoa mulle, että kuinka monta kertaa itse …
– pari-kolme kertaa päivässä jos nainen on terve
Ja on yritetty keskustella, näyttää mistä tykkää, pyytää sitä jne jne jne.
– on myöhäistä keskustella vasta silloin kun vaatimasi vaihtokauppa ei enää onnistu
… kun saa niitä orgasmejakin
– vain osa naisista voi saada orgasmeja. Jokaisessa yhdynnässä orgasmin saa vain 6–7 prosenttia naisista. Vuonna 2016 julkaistun tutkimuksen mukaan klitoriksen sijainnilla olisi suuri vaikutus siihen, saako nainen orgasmi yhdynnässä.
Biologian professori Elisabeth Anne Lloyd on esittänyt, että naista ei ole evoluutiossa ”suunniteltu” saamaan orgasmia
Vika on päässä jos seksi on sinulle n. kymmenen sekuntia kestävien orgasmien suorittamisen vaihtokauppaa etkä osaa nauttia seksistä ilman orgasmia
Siinäpä minun kokemuksiani.
– sääliksi käy, mutta auttaa en voi Itse kyllä ihmettlen, että moisia miehiä vielä löytyy. Mutta kaipa meitä on moneen lähtöön niin miehiä kun naisia. Itse nautin suunnattomasti naisen nulemisesta ja muutenkin suuseksistä. Itse taas olen ollut suhteessa jossa nainen ei suostunut suihin ottamaan ja esileikki oli sitä, että minä nuolen häntä ja sit naidaan. Suihin ottaminen oli kuulemma ällöttävää. Itse kyllä nautti siitä, että nuolin lähes aina orgasmiin asti ennen kun muita hommia alettiin. Mutta eipä olla enää yhdessä ja sen jälkeen olen suuta saanut useasti :D. Jos seksielämä ei molempia mielytä, kannattaa miettiä jos molempien olis parempi olla yksin tai jonkun muun kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294